01 lokakuuta 2012

Nyt meni hermot

Räpsittiin lauantaina Miran kanssa muutama "asukuva" matkalla Myrtsiin. Aluksi yritin näyttää joten kuten normaalilta kuvissa, mutta aika nopeasti kärsivällisyys lopahti. Kiitos siis Miralle kuvista, mutta anteeksi että olen niin rasittava kuvattava :D

Näissä kahdessa vähän yritin... (oikeanpuolista kuvaa tapittaessani tulin myös siihen toteamukseen; että tämän viikon syön vaan soppaa ja rahkaa...tai loppuvuoden).
 "Mutrista vähän huulia" "EN MÄ VOI, mulle on sanottu niin monta kertaa että duckfacet ärsyttää" "Ai... no sit". Lol.
Sitten tietysti muutama ilman takkia että leimat näkyy.  Oikeanpuolinen kuva on hyvin sensuelli.. ainut vaan että en ymmärtänyt käsitettä "raota vähän huulia". :D
 Kukkuu!
 Näitä kuvia katsoessa tulin myös siihen tulokseen, että joko mun on vaihdettava tummempaan meikkivoiteeseen tai mentävä solariumiin.
Jepa!
Jep, todellisuus on karu, ja ruma.

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä kävit laittamassa kestoripsesi ja millä pituudella ne oli?

terv.niinA

katja kirjoitti...

Haha oot nii hauskan oloinen tyyppi! Toi vika kuva, paras! Ja tykkään niin noista siun hiuksista.

Mirette kirjoitti...

Niina: Kävin laittamassa ne www.kynsistudioannehellstedt.fi:ssä, Ojamolla. Niissä tais sillon olla 11,12 ja 13mm :) Ens viikonloppuna pitäis varmaan mennä laittaa taas uudestaan. Nyt on ollut yli kk taukoa ripsuista :)

Mirette kirjoitti...

Katja: hah :D itseironia, paras ironia. Mä itseasiassa just perjantaina boostasin taas tota väriä... alkoi sellainen pälvikalju taas hehkua, ettei mitään rajaa. Ensin niistä tuli tosi rusehtavanpunaiset, mutta colormask onneksi taas pelasti vähän tilannetta... seuraavaksi alkaa kyllä vaalennus/ruskennus.. jotain :D

Anonyymi kirjoitti...

Oon iha varma että jos tunnettais ihan in real life ni oisit mun joku bff :D koska !!! oot just niinku minä

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: hahaa.. toisaalta, mulla menee hermot itseni kanssa joka päivä :D saatais olla kynnet pystyssä koko ajan. "aii aii, aiii läps läps".

En just kuvaillut tuota noin.

Joanna kirjoitti...

:DD miretteeee... just katoin lauantaina et olit ylikuumis!!

Mirette kirjoitti...

Joanna: hahah :D Mussa on akksi puolta :D

Mirette kirjoitti...

Tämä spurgulook on vallitsevampi :D

Kake kirjoitti...

Ahahhahahhahahahahahhaa kiitos! <3 Mäkin ehkä saatan ottaa joskus asukuvia!

Maukku kirjoitti...

Oot paras! Vika kuva, I so feel it! Yeah.

Elisa kirjoitti...

Voi kun iski taas hirmuinen ikävä punaista tukkaa <3 Sinulla on todella ihanat hiukset :)


http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

Hertta kirjoitti...

Oot kyl kevyesti mun lempparibloggaaja! Jotenki niin ihanan inhimillinen :)

Mira kirjoitti...

HAHAHAHAHAH, ei vittu, mun kamerassa oli yli 300 kuvaa ja noin 280 niistä oli erilaisii naamanvääntelykuvii. :D "kävele niinku tulisit matrixista" :::'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sä oot ihaninta maailmassa. <3