22 lokakuuta 2012

L’IMPÉRATRICE vol 2.

Muistatteko kun toukokuussa kirjoittelin uudesta ihanasta D&G:n 3 L’IMPÉRATRICE-tuoksusta? No tuoksu on ollut erittäin kovassa käytössä sen jälkeen, ja ensimmäistä kertaa elämässäni sain oikeasti käytettyä tuoksun loppuun ennen kyllästymistä. Tyhjentyneen tuoksun tilalle piti saada uutta; ja tämän isomman 100ml pullon ostin syyskuussa laivalta samaan hintaan mitä pikkupullo oli maksanut (kröh!).

Tämä tuoksu on siis tullut jäädäkseen. 
Löytyykö teiltä jotain ehdottomia tuoksulemppareita?

7 kommenttia:

Camilla kirjoitti...

Oma suosikkini on Givenchyn Very Irresistible! Käytän kyllä tuoksuja todella vähän, mutta jos jotain laitan sen kookoshuulirasvani lisäksi (jota ei varmaan tuoksuksi edes lasketa, vaikka laitankin sitä kilokaupalla ja tuoksun kilometrien päähän kookoselta), niin se on tuota. :)

Mirette kirjoitti...

Camilla: Aaah, eiks muuten Elli käyttänyt tota samaista tuoksua nuorempana? Siis lukioaikoina. Itse halusin sitä jossain vaiheessa, mutta nykyään se on ehkä liian voimakas omaan makuuni :)

Ja varsinki bodyshopin huulirasvat <3

tuijja kirjoitti...

Mullakin kului juuri Escadan Especially loppuun ja ostin heti uuden tilalle! Ihan paras tuoksu ja tuo vielä muistojakin mieleen kun käytin tuota ekaa kertaa häissäni. Toinen, minkä voisin ostaa uudelleen on Versacen Bright Crystal. Sitä taisi olla sullakin joskus? Siitä on muuten tullut sellainen keltainen versio, joka on myös iiiiihana.

Mira kirjoitti...

Tää tuoksu on kummitellut mua siitä asti kun se sun iholta pöllähti, tää saattaa olla ihanin tuoksu pitkään aikaan. Sit tietty kaikki Escadat, erityisesti se Taj sunset! <3

Mirppu kirjoitti...

Mä oon jääny koukkuun siihe D&G:n yhteen uutuuteen minkä nimeä en just nyt muista. Voisin tätä nuuskutella seuraavaks ku nährään ja voitais hei nähräkin. Ilman viinaa ja blogijuttuja?

Mirette kirjoitti...

Tuijja: jooo, ainiin Bright Crystal. Oon monesti miettinyt että pitäiskö sitä ostaa vielä uudestaan, se oli niin kivan kepeä arkituoksu :)

Mira: hihi. Mun kaverilla on kans noita Escadan makeita, siitä lähtee aina sellanen ihanan escadapilvi kun se kävelee ohi :D <3

Mirppu: Hmm oisko se se the one? Mulla on ollu the one ja light blue. < 3

Pitäis joskus melkeen listata kaikki hajuvedet mitä olen omistanut.. mulla on ollut ihan hirveästi. Joka joulu hyrrään kosmetiikkaosastoilla ja yritän etsiä jotain uutta lempparia.. :P

Ja kyllä vois, ensi viikosta alkaen mulla ei ole mitään muuta kuin aikaa ja tekis varmaan hyvää jos joku potkis mut ulos kotoa sitten siinä vaiheessa :D Vois mennä vaikka kaffelle tai jotain peeloomaan.

Heidi kirjoitti...

mie sain tuota samaista tuoksua joululahjaksi, vaikka pyysin the one-tuoksua. Äitistä se oli kuitenki liian arvokas, joten tyydyin tuohon hujuhajuun. Kämppis kuitenki tunnusti rakastavansa tätä L'impératicea, joten osti se multa ja mie ostin sitten itelle sen the onen.
http://facetomorrowtoday.blogspot.fi/2012/09/se-oikea.html

:D Loppu hyvin, kaikki hyvin. Myös Calvin Kleinin Eternity ja eräs Dieselin tuoksu on mun lemppareita.