02 lokakuuta 2012

I'll make you wuf like a dog: WUF WUF

Edellisessä postauksessa jo vilahtikin tämä seuraava ihanuus, joka piileskeli omassa Kauneus polulta saamassani goodie bagissani. Kaipauksen Tyyne... tai siis Guardian dog. Meinasin oikeasti päästää ilopissat alleni kun näin että olin saanut tämän himoitsemani korun ihan omaksi.

Kaipaus-koru on siis tuoksukoru, johon voi vapaasti ruiskasta korun takapuolella olevaan K-kirjaimen kohdalle haluamaansa lempparituoksua. N. 2-4 ruiskasua pitäisi erittää tuoksua 2-4 viikkoa. Valitun tuoksun voimakkuus ja annostelun määrä vaikuttaa vapautuvan tuoksun voimakkuuteen. 


Itsehän ruiskasin koruun ensimmäisenä Viktor & Rolfin Flowerbombin parfyymi-versiota. Oli ehkä väärä valinta, koska työkaveri haistamisen jälkeen meinasi oksentaa suuhunsa. Toisaalta, flowerbomb ei tainnut muutenkaan olla ihan sen juttu.
 Kaipaus-korun kiinnityskoukku on hopeaa. Korun kaikkia metallisia ja lasitettuja osia voi puhdistaa kostealla liinalla. Tätä ei kuitenkaan kannata kastella, koska sitten tuoksua vapauttavat nanoputket saattavat tukkiutua. Tuoksun voi vaihtaa toiseen pitämällä korua 20-30 minuuttia 150 asteisessa uunissa, jolloin vanha tuoksu palaa pois.
WUF!

Guardian dog on Paola Suhosen suunnittelema. Nettisivulta löytyy vielä ihana lisätieto: "Henkilökohtainen ja vahvailmeisen trendikäs vahtikoira suojelee elämän myrskyissä." ♥ Tästä tuli kyllä kerta heitolla lempikoru nro. 1. :)

Löytyykös lukijoilta mielipiteitä/käyttökokemuksia näistä Kaipauksen koruista?

5 kommenttia:

Joanna kirjoitti...

Oon niiiin satavarma että ne oli Evellä suunnitellut mitä ne laittaa kenenkin pussiin! Koska sä sait ton ja mäkin sain HÖYHENEN ♥

Mirette kirjoitti...

Joanna: ja ehkä se meidän megahypetys myös auttoi :D "IIIIH TÄ OON KU TYYNE" :D

Mira kirjoitti...

Mä niin RRRRAKASTAN näitä Kaipauksen yyberihania koruja! Oon edelleen katkerana Matille ku ostin sille muutama vuos takaperin sen kalliin amulettikorun ja suihkuttelin sinne jotain mun herkkuhajuvettä ja se hukkas sen. :D

Elisa kirjoitti...

Ai vitsit, sä sait tän korun :) Mä sain semmosen avaimenperän, joka kyllä varmaan lähtee kiertoon. Pelkään, että se menee rikki kun tiputtelen avaimiani niin usein (tosin onhan se aika vahvaa tekoa kuitenkin).

Ja sullakin on ihana blogi! Kiva kun tulit moikkaamaan, niin löysin tän :)

Mirette kirjoitti...

Elisa: No veikkaan et mun suuret ylistyshinkunat vaikutti asiaan :D "Mulla on bulldog kotona!!!" :D

Mä jotenkin oudosti löysin sut, mutta pitää jatkaa seirailua :P