23 lokakuuta 2012

Himalook

Minun mielestä olisi kiinnostava nähdä minkälaisiin vermeisiin bloggaajat oikeasti pukeutuu kotonaan. Alla oleva asu ei todellakaan ole pahimmasta päästä, miltä yleensä voin näyttää.. mutta en tätä kuvaa varten löytänyt mistään mun pinkkiä yöpaitaa.  Taas yksi hyvä syy siivota vaatekaappi. En löydä sieltä (tai niistä) enää mitään. 
Kulahtanut reikäinen huppari, joku ylisuuri paita - yleensä yöpaita, collegehousut ja Jersey shore-villatöppöset.  Minä otan teille vielä joskus kuvan siitä pahemmasta versiosta kun jalassa on pinkit velourihousut, ylisuuret villasukat, sininen tunika, keltainen neuletakki, hiukset nutturalla ja naama ilman meikkiä. 

Mun mielestä ei ole mitään ihanampaa tunnetta kuin kotiin päästessä vaihtaa farkut verkkkareihin, sukat villasukkiin, rintaliivit pois ja päälle jokin löysä paita ja hiukset kiinni. Aaaah! 

Ps. Täten haastan myös muut bloggaajat esittelemään virallisen himalookkinsa. 

9 kommenttia:

Krenela kirjoitti...

Tosi hauska postausidea :) Pitää ehkä ottaa sitten haaste vastaan, ja tehdä tämmöinen postaus myös :P

Mira kirjoitti...

IIIH ihana Mire! <3 Sä saat jopa ton asun näyttämään ihan damn hyvältä. :D Mähän oon virallisesti alasti himassa et en ehkä lähe tekee siitä postausta.

Kake kirjoitti...

Haaste vastaanotettu! Mä ootan jotain krapulasunnuntaita! :D

RagDoll kirjoitti...

I'm in!! Otan mielelläni haasteen vastaan. Nyt taitaa jo olla liian hämärää, mutta koitan viimeistään huomenissa toteuttaa. ;)

Jetta kirjoitti...

Näyttää niin lämpösiltä vaatteilta!
Ja aa en ikinä vois kuvitella pitäväni vaikka farkkuja tai "hyviä" vaatteita kotona päällä. Terveisin tänään vaihdoin kotiin tullessa pinkin, ikivanhan, reikäsen t-paidan ja harmaat leggingsit ja punaset villasukat ja nyt päälle on päätyny punanen lumiukkoyöpaita..
Jos vaan mahdollista niin oon kans ilman meikkiä, koska se tunne naamassa ei oo mieluinen. Ja hiukset pidän yleensä muutenki nykyään nutturalla, koska oon uhkaavasti kaljuuntumassa..
Ainut mihin en samaistu on rintsikoiden poisotto, koska jos voisin, niin pitäisin niitä yöt ja päivät jopa saunassa.

katja kirjoitti...

Tää on hyvä! Taidanpa laittaa itekkin toteutukseen :-D

tuijja kirjoitti...

Otan haasteen vastaan!

hanna maria kirjoitti...

Mä en ehkä kykene esittelemään mun keltaista yöpaitamekkoa, joka on lasten kokoa 158 mutta se on kasvanut mun mukana, koska ostin sen jostain hevonperseenmutkan kyläkaupasta noin kymmenen vuotta sitten. Siinä on Nalle Puhin kuva rinnassa ja pieniä kukkia. Awkward.

Mirka kirjoitti...

Hah, pakko kyllä ottaa tää haaste vastaan ja paljastaa oma salattu himalookinsa :DD