25 syyskuuta 2012

Porkkanapää

Eilen ja tänään olen suhannut pitkin Helsinkiä ja Espoota erilaisissa blogitapahtumissa. Jep,  minä! Niistä lisää myöhemmin. Nyt en ehdi spämmätä kuvia sen enempää, mutta tässä eilinen "päivän asu". Alla oleva lookki ei kyllä hirveästi eroa normilookistani millään tasolla. Reppu selässä, naama... no, ja hiukset miten sattuu. 

On kyllä ollut ihan kivaa vaihtelua normiarkeen... vaikka nyt ahdistaa että olisi hirveästi kivoja tuotteita mitä testata, mutta ei yhtään aikaa kirjoittaa niistä! Nyyyf.

Ps. Mun vasemmassa ranteessa on jotain vialla :( se on tällä hetkellä todella kipeä, enkä tiedä mistä se voi edes johtua.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pyysit joskus kertomaan parannusehdotuksia ym.. mä en ymmärrä tota duck face -juttua.. sun blogi on sikakiva mut mä en vaan voi ymmärtää miks kauniin nuoren naisen pitää joka kuvassa yrittää näyttää mahdollisimman rumalta?
Lisäksi voisi olla vähemmän noita meikki-juttuja ja arvosteluja, ehkä enemmän arki-pläjäyksiä ynnä muuta.


Ihana Elisa kirjoitti...

Jos ranteen pyörittely/taivuttelu juilii, suattaapi kyseessä olla jännetupintulehdus. Kassantätien ammattitauti!

Mee lekuriin ja pyydä rannetuki + jotain kliffaa kipulääkettä =)