26 syyskuuta 2012

No7

Maanantaina oli tutustumassa Glo hotellin sviitissä No7-tuotteisiin.

Tarjolla oli kaikennäköisiä piperryksiä. 

Itse maistoin vain muutamaa, koska oltiin juuri tunti aikaisemmin käyty Miran kanssa syömässä.


Join myös "tapojeni vastaisesti" lasillisen viiniä.. mutta se osottautuikin aikalaiseksi virhearvioksi. Päätä särki sen jälkeen aivan jäätävästi. Minulla on siis muutenkin nykyään koko ajan pää kipeänä, joten olisi pitänyt tajuta että viini vaan pahentaa asiaa. En kyllä osaa muutenkaan hirveästi viinejä litkiä. Terveisin siideripissis.
Uutuustuotteista tuli paljon mielenkiintoista infoa. Sain mukaani myös pienen tuotekassin, jonka sisältöön paneudun varmasti jossain vaiheessa tänne blogiinkin. 
Oli kyllä mukava tilaisuus, vaikkakin päänsärky vaivasi aika ikävästi keskittymistä ja rajoitti sosialisoitumista. Tosin olen tämmöisissä tilaisuuksissa aina vähän hukassa ujouteni kanssa, heh. 

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kannattaa tsekata oisko ryhdin parantamisesta ja niska-hartiaseudun hieronnasta mitään apua :) Itellä ainakin tuppaa huonon ryhdin takia menee noi lihakset jumiin, mikä sitten ilmenee päänsärkynä.

essim kirjoitti...

Mullakin on tota jumipäänsärkyä melkeen koko ajan, johon on pakko sit popsia särkylääkettä. Poikaystävä kun hieroi niin meinas lähteä taju :D

Nimim. Joka päivä yli 12h tietokoneella istumatyössä.

essim kirjoitti...

Niin, ja noi piperrykset on ihanan näkösiä! Miks mä en pääse ikinä tollasiin tapahtumiin jossa tarjoillaan kaikkea hyvää :(

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Joo, tiedän että noi on mun ongelmakohtia. Istun koneella niin paljon. Kävin jo lääkärissäkin asian tiimoilta ja sanoi sekin että hierojalle hops. Ei hirveästi sirdaludit auta :(

Essim: Jep, se on ihan hirveetä. Mua ei hiero kukaan :/ paitsi sisko eilen kun vonguin tarpeeksi kauan. Pitäisi kyllä mennä jonnekkin kunnon hierojalle, se olisi varmaan ihanaa.

En mäkään tiedä miksi tuonne sain kutsun kun siellä oli hirvesti kaikkia "isoja" bloggaajia ja sit yks Mirette :D

Mira kirjoitti...

Niin ihanan näkösiä juttuja, mäkin haluun istuu kaikki tällaset happeningit läpi! :D

p.s lupaan hieroo sua tuntikaupalla ku tuun. <3

Anonyymi kirjoitti...

mulle syötettiin kolme vuotta migreenilääkkeitä ja ihmeteltiin aina kun ne ei auta. kerran lääkäri sitten kokeili mun niskoja, totes että ne on kuin kiveä ja marssitti fyssarille. nyt tilanne parempi, oon venyttänyt niitä vaan ahkerasti ja keppijumppaillut :) kannattaa kokeilla venyttää, voit hämmästyä, siitä miten jumissa niskat saattaa olla, vaikkei sitä normaalisti tajuakaan :D