13 syyskuuta 2012

Makkarankuori

Suck it in. Testailin yksi päivä pitkään lipaston pohjalla olevaa "makkarankuorta". Itseasiassa tuo hame ei ole pahin makkarankuori mitä omistan.. ja nyt löysä yläosa mielestäni kivasti tasapainottaa alla olevaa makkarapötkylää. Ajattelin aina välillä kuvailla tämmöisiä kaapin alla piileskeleviä hamosia, että itsekkin saan vähän visua että mitä kannattaa laittaa kirppiskasaan. Tämä on kyllä enemmän tämmöinen bileasu. Nyt pitäisi viikonlopuksi testailla jotain asukokonaisuuksia, koska lauantaina on luvassa synttäribaardeilua! Iiiks. Ystävä vaan pari viikkoa sanoi: "Pidä se viikonloppu vapaana suunnitelmista, sulle on luvassa jotain kivaa ;)". Ihanaa että mulla on ystäviä jotka jaksaa keksiä jotain kivaa minulle. Eipä ole kukaan ennen mitään yllätyksiä tehnyt, heh. Täytän siis 24 maanantaina 17.9. :)

Nyt alustavien tietojeni ja vihjeiden mukaan oltais menossa laivalle, mutta jotain hämärää tässä silti on! Ihan varmasti :D Mulla on epäluuloinen olo, mutta se on toisaalta ihan hauskaa. Mut iih, mitä minä laitan lauantaina päälle? Ehdotuksia :)

4 kommenttia:

Miina kirjoitti...

Sun hiukset on nyt kyl coolin väriset :) Sopii sulle.

Anonyymi kirjoitti...

Kiva makkarankuori, näytät hyvältä!

RagDoll kirjoitti...

No eihän tuo edes makkarankuorelta näytä. :) Hyvin voi käyttää.

Salka kirjoitti...

Mun mielestä hame on hieno, ei yhtään mikään makkarankuori :)