20 syyskuuta 2012

Bad hair day

Jos joskus itkette sitä että teillä on huono hiuspäivä, tulkaa tuijottamaan alla olevaa kuvaa ja miettikää, onko se sittenkään niin paha?

Kadotin laivareissulla harjani. Luulin että se oli jäänyt hyttiin. Tänään löysin sen repustani (?). Eli olen harjannut hattarani viimeksi sunnuntaina. En suosittele kenellekkään. Harjaamisen jälkeen puolet reuhkastani jäi harjaan, mutta onneksi sitä  jäi vielä vähän päähänkin.

PS. Kaikille koiranomistajat, katsokaa tämä linkki. 

18 kommenttia:

Mira kirjoitti...

:::::::DDDD EPIC!!! tosin mä oikeestaan pystyn vaan aattelee et aaaaah miten paljon sulla on tukkaa. :D <3

With A Silver Lining kirjoitti...

Ihana kuva, ja ihana, että laitoit sen tänne :)

withasilverlining.blogspot.com

katja kirjoitti...

Eikä!!! Päivän paras :--DDD

imlacking kirjoitti...

o_O

Jetta kirjoitti...

Ahaha voi ei mikä kuva! En voinu olla tirskahtamatta.

Milla kirjoitti...

:D:D

Nina kirjoitti...

hahahaa ihanat hiusset ja toi koira sarjakuva ahahahhahahaaaa :D

Karrie kirjoitti...

siis mitä:D onko sulla luonnonkiharatukka vai miksi se menee noin?:)

Mirette kirjoitti...

Nina: koira sarjis oli paras :D

Karrie: Joo, on mulla :D ja tosiaan kun en oo 4pv harjannut ja pessy vaa ja laittanu kiinni niin se oli tosi takussa ja sitku takun harjaa auki, vola!

Sanni kirjoitti...

Eikaaaa :D haha, pitaa ehka sailoa kuva jonnekin etta tosiaan voi huonoina tukkapaivina kaivaa sen esille.

Mies just lahetti mulle ton sarjakuvan eilen. sooooouu trruuuuuuuu !!!

Mimosa kirjoitti...

Ohhoh mitkä hiukset! Ja toi sarjis, haha :--D

PS. Odotan innolla postausta leipomisista ;-)

Ida kirjoitti...

:-------------------DDDDdd ihana

Anonyymi kirjoitti...

oot käyttäny jo muutamaa hiuksia kasvattavaa tököttiä mitä nyt oon tätä blogia selaillu, niin onko mikään niistä toiminut? :) entä ooks tehny postauksen siitä isa doran ripsiä kasvattavasta jutusta että onkse toiminu?

Anonyymi kirjoitti...

oot käyttäny jo muutamaa hiuksia kasvattavaa tököttiä mitä nyt oon tätä blogia selaillu, niin onko mikään niistä toiminut? :) entä ooks tehny postauksen siitä isa doran ripsiä kasvattavasta jutusta että onkse toiminu?

Ulrika kirjoitti...

Ahahaha :DD Oon silti sitä mieltä että tollanen karvakasa on parempi vaihtoehto, kun armoton lättätukka liimaletti, jollanen mun bad hair day on!

Mirette kirjoitti...

Mimosa: tein suklaatortun valmispaketista :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi sanoi...

oot käyttäny jo muutamaa hiuksia kasvattavaa tököttiä mitä nyt oon tätä blogia selaillu, niin onko mikään niistä toiminut? :) entä ooks tehny postauksen siitä isa doran ripsiä kasvattavasta jutusta että onkse toiminu?

Niin joo, öö, emmä kyllä ole suoraan sanottuna huomannut niissä tököissä mitään vaikutusta.... olen jotenkin kyllästynyt kyttäämään ja sitten olen vaan mällännyt niitä silloin tällöin päähän. Mutta mun mielestä ne oriflamen "hiuksia kasvattavat/vahvistavat" kyllä toimi. Tai siltä tuntui.. että ne kiihdytti kasvua. Pitää kaivaa niiden nimi jostain esille, koska voisi kokeilla toisenkin kerran että muistinko oikein vai luulinkö väärin.

Iina-Pauliina P. kirjoitti...

Eksyin blogiisi ja mun sydämeni suli kun näin tän ihanan tukkapehkokuvan ihan vaan sen vuoksi, että toi lookki on tullut mullekin tutuksi (aina aamuisin. peilistä.)
Ajatukset lähti harhailemaan sympatian ja huvittuneisuuden rajamaastossa ja sitten olikin pakko tulla sanomaan että MOI.
Mieltäpiristä blogi kaiken kaikkiaan.

Terveisin Iina-Pauliina, jolla on myös luonnonkihara ja kuiva tugga :)

iloavaielamaa.blogspot.com