18 elokuuta 2012

Week end

Torstaina mun "kampaamokaveri" auttoi vähän pelastamaan tätä tukkakriisiä. Käytiin Anttilasta valitsemassa yhdessä väri ja päädytiin tähän L'oréalin sublime moussen 740 Flaming Copperiin. Kaveri oli hieman skeptinen näihin kaupan väreihin, mutta mielestäni lopputuloksesta tuli silti tosi kiva. Eniten hämmennystä aiheutti se, että otettiin 2 pakettia. Täh, mä olen aina ostanut vaan yhden... ei ihme kun tulee läikikäs tukka :D

Tästä näkee ehkä aavistuksen minkäsävyinen tästä lopulta tuli. Pelättiin (ja olin valmistunut siihen) että se mun outo puna taustalla tekee tästä ihan jotain muuta.. mutta aika copperi tästä tuli ja itse ainakin tykkään :)
Perjantaina sitten mentiin. Olin luvannut majoittaa muutamat tyttökaverit täällä mun luona Weekend Festivaalin ajan. Itsellä oli vähän sähläystä sen lipun hankkimisen kanssa.. kun ei hirveästi huvittanut maksaa 59e sellaisesta musiikista, mitä ei noin yleisesti hirveästi kuuntele. Sain lopulta viime tinkaan itselleni lipun hommattua.. ja no... olette varmaan uutisista kuullut, että oli hieman fail-reissu. Martinlaaksossa jonotettiin 2h bussia ja missattiin Skrillex. Kun lopulta päästiin perille ja oltiin viemässä kamoja narikkaan; yksi järkkäreistä sanoi vaan: "Vitut, mulle riitti" ja lähti menemään. Eli ihmiset sai hakea narikasta ihan vapaasti omia (ja muiden) kamojaan. Eli roudattiin sitten paria isoa kangaskassia koko festaroinnin ajan vuoroin jonkun olkapäällä. Jonotettiin festarialueelle, jonotettiin anniskelualueelle, jonotettiin bajamajoihin, jonotettiin ja rynnittiin pois lähtevään bussiin.. "jeee". No mutta tosiaan, jotain hyvää kuitenkin: David Guetta oli hyvä. En ole koskaan ollut missään tommoisessa "Konemusa"-jutussa ja lähdin aika kattellaan-meiningillä. Mutta siinä vaiheessa kun musiikki alkaa soimaan ja tuhansia tamppaavia käsiä nousee ilmaan, niin olihan se aika cool tunne olla mukana.. ja kaikki vaan oli ihan fiilareissa. Ei se kyllä ihan 50e arvoista silti ollut.
Tässä vaiheessa oltiin vasta pahaa-aavistamatta menossa Martinlaaksoon. :D
Tästä näkee vielä vähän asukuvaa. Kunnon reivi-Mire. Mua nauratti kun en näyttänyt yhtään itseltäni :D Sukkahousut,hame ja Fred Perryt oli omasta takaa, mutta väriä lainasin sitten kavereilta (sitä piti kuulemma olla). Olin jauhomakkara.

Lähdettiin festareilta pois hieman ennen kuin Guetta ehti lopettaa, koska ajateltiin että muuten ei päästä koskaan pois festarialueelta. Oltiin ennen kahtatoista Martinlaaksossa ja sieltä sitten junalla Helsinkiin. Tuli lopulta suhailtua Kallessa, Summerheatissa vanhalla ja Teatterissa. Kuvitelkaa mut noissa vaatteissa teatterissa. Elämäni suurin alemmuskompleksi. Se oli silti ainut paikka jossa soi hyvä musiikki. Nyt särkee jalkoihin ja olen ajatellut unohtaa juhlimisen seuraavaksi kuukaudeksi. Ei jaksa.

Oliko muita lukijoita Weekend Festivaaleilla perjantaina?

Tässä vielä aika hyvä pätkä joka kertoo paljon fiiliksestä.

10 kommenttia:

Sagu kirjoitti...

Uhuuuu looking good! Rakastan tota tukkaa @__@

imlacking kirjoitti...

Jep tosi "kiva" homma tommonen, että kun lähtee hakee omia kamoja ja ne onkin lähtenyt jo jonkun toisen matkaan. No eipä muutenkaan tuu mieleen jättää mitään arvokasta narikkaan, mutta silti.

Anonyymi kirjoitti...

Hah, toi toinen jätkä tossa vikassa kuvassa tsekkailee sua :D

-Pihla

Mirette kirjoitti...

Sagu:hiiiii :)

imlacking: jo todellakin.. onneksi tajuttiin se siinä saman tien että ei kannata jättää. :/ Meilläkin olis tosiaan ollut vaan kengät, mutta kyllä niidenkin katoaminen olisi silti vituttanut.

Anonyymi: haha, joo naurettiin kavereiden kanssa samalle. En mä kyllä asiaa paikan päällä huomannut :D Katsoi varmaan vaan että mikä sekopää tossa on.

Mirka kirjoitti...

Hah piti just kommentoida samaa ku edellinen, että hyvä ku noi jätkät pysyy tos housuissaan :D Ihan ku tanssisit niille ;D

Herkku tukka!! :)

Mirette kirjoitti...

Mirka: Pakko vielä mainita että en tanssinut, vaan toi oli tommonen jee poseeraus :D

RagDoll kirjoitti...

Tuo tukka on niin herkun värinen!

Anonyymi kirjoitti...

Ja ei muka miehet kuolaa sun perään? Et voi enää kieltää ku on kuva todisteena! ;D

Mirette oot uskomattoman kaunis ja toi punanen sopii täydellisesti! Plus ihana nähdä noin rohkee vaatetus sun päällä! Ei voi taas tarpeeks ylistää, huh. Oon kateellinen!

-ano

Anonyymi kirjoitti...

miks mä oon luullu että asut kouvolassa?! :D

Mirette kirjoitti...

Ragdoll: hehee, kiitos :)

Anonyymi: Ei toi kovin kuolaavalta näytä :D hehehe. Kiitoksia :)

Anonyymi: Ei mittee tietoo :D joskus mietin sinne opiskelua. mut siihen se sit jäi :D