27 elokuuta 2012

Pakkomielle: Sally Hansen Gem Crush Nail Color

Bongasin viikonloppuna Citymarketista näitä Sally Hansenin Gem crush nail color blingi-lakkoja. Minulle iski taas perinteinen "pakkosaada"-fanaattisuuskohtaus, mutta 10e/kpl hinta jätti lakan(t) vielä toistaiseksi kauppaan. Voi olla että palkkapäivän jälkeen yksi tämmöinen kimallelakka pitää kokoelmiini hommata. Näissä siis ideana on, että ne oikeasti ovat todella peittävää glitterlakkaa ja sellaisia olen pitkään jo etsinyt. Saa kyllä vinkata jostain edullisimmistakin vaihtoehdoista (kunhan ne ovat peittäviä). Muutenkin pitäisi vähän glitter ja koristelakkoja hankkia enemmän että voisi vähän taiteilla jotain hienouksia. Tiedän kyllä että glitterlakat eivät minun perustyylini sovi, mutta jokin niissä silti hirveästi viehättää sisäistä Tuksuani. 

Onko kellään kokemusta näistä lakoista? Kannattaako kymmenen euron panostus?

Revin viikonloppuna viimeiset akryylit irti kynsistäni ja omat kynnet ovat tällä hetkellä aivan jäätävässä kunnossa. En tiedä koska ehdin seuraavan kerran käydä laittamassa rakenteet, joten sillä välin olisi kiva saada nämä edes hieman inhimillisempään kuntoon. Olisiko teillä vinkkejä myös jostain hyvästä kynnen kasvattajasta/kovettajasta? 

10 kommenttia:

Mirppu kirjoitti...

Tervetuloa kynsittömien joukkoon :D odottelen, että toi raja missä toi akryyli on ollut kasvaa helvettiin :D Siihen asti kanssa lakkailen ahkerasti. Mut hei älyttömän kivoja värejä näissä, tosin 10e pullo on aika kova hinta 0_0

Mirette kirjoitti...

Mirppu: haha, kiitos. EI mulla ole ripsiäkään enää. Olo on liian naturel! :D Kymppi on joo kyllä vähän siinä kipurajalla, tosin parikin tommosta sais jo kivasti vaihtelevuutta mun kynsikokoelmiin... ainakin hopea pitäisi saada ja sitten ehkä joku toinen :P

Camilla kirjoitti...

Itte geelien jälkeen vaan öljysin tosi huolella ja käytin sitten millon mitäkin kovettavaa lakkaa. Oon kuitenkin todennut Kiss Xtreme Growth lakan itselleni parhaimmaksi. En nyt tiedä sen oikeasta kasvatusarvosta, mutta se kyllä kovettaa kynsiä oikein iloisesti.

Tämmönen, näitä saa Sokokselta ainakin: http://2.bp.blogspot.com/_AZi0K370UUY/SlqrBiprDWI/AAAAAAAABYM/jOidLK4Fr5U/s320/P1010007.JPG

Anonyymi kirjoitti...

Mä juuri ostin tuollaisen kultaisen värisen lakan, enkä tykännyt ollenkaan! Kynnen pinta oli tosi lakkauksen jälkeen todella karhea, jos ois sivelly sen pintaa pumpulilla niin se pumpuli ois tarrautunut varmasti siihen pintaan kiinni! Yh menee oikein kylmät väreet. Ja tuollaista glitter-lakkaa on muuten TOSI vaikea saada pois kynsilakanpoistoaineella. Varsinkin kun se pumpuli jäi koko ajan kiinni. HYI! En siis suosittele :D kokeile eka jos sun jollain kaverilla vaikka sattuis lakkaa olemaan!

Mirette kirjoitti...

Camilla: ok, no täytyy tuota sitten harkita :)

Anonyymi: Mun mielestä kaikki glitterlakat on kyllä semmosia. Mulla ony ksi models ownin isoglitterinen ja senkin poistaminen on yhtä tuskaa... :/ mut nii, ku se glitteri on kuitenki glitterii niin kaikista niistä tulee aika karheita.

Anonyymi kirjoitti...

Anonyymille tiedoksi että päällyslakka auttaa siihen karheuteen kummasti ;D

-Eve

Titiina kirjoitti...

Toi on ihan sikahyvä lakka! Mulla on se hopee ja turkoosi! Suosittelen, joka pennin arvonen. Paitsi sillon kun tiputin ekan turkoosin lakan laattalattialle ja se meni tuhannen päreiks. Jos on vaikee saada sormista pois niin on muuten vaikee saada myös laattasaumoista ja laatasta pois, voin kertoo!

Anonyymi kirjoitti...

Olin tulossa myös sitä päällyslakkaa tarjoilemaan, mutta joku ehti ensin :D

Ite oon köyhänä käyttäny Kone Helsingin lakkoja (tarjoustalo 1,99€ kpl) ja niissä on muutamia glitterlakkoja, jotka mun mielestä peittää yllättävän hyvin ja ainakin omaan makuun niissä on hiton hyvä "suti" mikälie :D

Hanna kirjoitti...

Mavalalla on paras kynnenkovettaja, en voi elää enää ilman sitä (enkä myöskään samaisen merkin kynsilakan pikakuivattajaa)! <3

Martta kirjoitti...

Ostin just ton kultasen noista lakoista ja rakastuin!<3 Suosittelen ehdottomasti!