27 elokuuta 2012

Kc professional color mask mandarin

Hiukset on taas kulahtanut viikossa ihan eri väriseksi mitä se oli ennen Weekend festivaalia. Kampaajakaverini suositteli hiuksiin Revlonin Nutri Colour Cremea, mutta korkean hintansa takia mietin että toisiko Kc professionalin color mask sävyssä mandarin tähän toivottua boostia vai onko sävy liian hailakka? Haluan siis mielummin näistä oranssihtavat kuin punaiset ja nykyinen Curry taittaa liikaa punaiseen.

Kuva otettu lauantailta mukavuusvaatteet päällä.

7 kommenttia:

Kake kirjoitti...

Mulla on toi Revlon ja mulla on myös toi toinen tuubi, sävyssä Curry tai Mandarin. En muista. Mut siis niin, oon testannut tuubia kerran ja en huomannut radikaalia eroa Revloniin. Toisaalta kokeilukertoja on vain 1, et ihan varpiks ei voi sanoo. Mut ite pesen hiuksia vaan pari kertaa viikossa ja jokasella kerralla pistelen tota Revlonia hoitoaineen joukkoon ja oon ollut ihan tyytsä, tukka on pitänyt kivasti värinsä, en oo ainakaan ite huomannut haalistumisia.

Anonyymi kirjoitti...

Niitä voi myös sekoittaa ja miksailla haluamansa tuloksen!

Mirette kirjoitti...

Kake: No mun on miltein pakko pestä hiukset ihan joka päivä koska muuten ne rasvottuu niin ällöksi että pakko pitää tukka kiinni. Hiukset on aina ollut semmoset :/ Se kampaajakveri vaan sano että toi revloni kestää mulla ehkä pari kertaa kun sitä joutuu laittaa aika reippaasti, ja 18e on aika paljon siitä lystistä :( No pitää funtsii. Arvasin että nää punaset hiukset on vaan kirous!

Anonyymi: Juu tiiän, mut pelkään silti et mällään taas se värin sellaiseksi mitä sen ei pitäisi olla. Argh, hiton punatukkavaikeus!

Mira kirjoitti...

HAHAHA toi kuva. :'D Mä rrrrakastan tota sun fiercee punatukkaa, se on ihan ylikuuma. <3

L'orealilla on sellast punapigmenttishampoota jolla mä aina freesasin mun kuparitukkaa, käyään kattoo sulle sellasta ku tuun! Kestää ihan loputtoman kauan ja sitä voi mörssäillä myös normishampoon sekaan useamman kerran viikos ni pysyy aina freesinä mut tukka ei kuole!

Anonyymi kirjoitti...

oranssi on aika gay, punanen on parempi :(

veerra kirjoitti...

mun kämppis käyttää just tota revlonia ja vannoo sen nimeen mutta sen hiukset tosiaan on räikeen punaset, mulla on käytössä toi color mask just tossa sävyssä ja kyllä toimii! hiukset on oranssit jeeee :D

Enough kirjoitti...

Kun mulla oli oranssit hiukset niin käytin tota Mandariiniä ja en voi sanoa muuta kuin että OSTA OSTA OSTA! Mulla oli myös toi Curry ja sain kauheet raivarit kun tukasta tuli ihan punanen :D Eli been there!