04 elokuuta 2012

Hiusfail part 2.

Huoh. En ikinä opi.

Tältä hiukset näytti eilen 20.00


 Tältä hiukset näytti tänä aamuna.
En tiedä pitäisikö jälleen kerran nauraa vai itkeä. Miten joka kerta voin epäonnistua näin paljon kaikessa...
Eihän tuo sävy ole edes purkissa sellainen mitä olisin halunnut... tästä piti tulla oranssihtava.. nyt tämä on vaan blaah. En tiedä pitäisikö antaa vain olla.. tai sitten toinen vaihtoehto on heittää tähän päälle se Colormaski sävyssä Curry. Mitä mieltä olette?

Ps. anteeksi jäätävästä naamasta.

15 kommenttia:

Camilla kirjoitti...

Laita sitä Color Maskia tuohon päälle niin kuin laittaisit hiusväriä. Anna olla 10 min tms ja pese pois. Heti kirkkaampi. Tai niin minä oon tehny, kannattaa kokeilla, jos se toimii sullakin.

Mutta tuokin on kiva, tosi luonnollinen. :)

Mira kirjoitti...

Toi on oikeesti ihan superkiva! Mällää siihen viel se curry ni tulee viel kuparisempi ni se on ihan omnomherkku!

Petra kirjoitti...

Mirette! Mun mielestä toi lopputulos on just SIISTI!!! oon ite miettiny et värjäisin sellasen ihanan dip dye jutun et latvat ois violetit ja mä haluaisin niistä just ton tyyliset et se väri ei ois liian intensiivinen!! must tuntuu et ku annat asian vaan olla ja katot tilannetta ni muutaman pesun jälkeen toi väri on just ihan hiton täydellinen!!!!!!!!!!! <3 ps tykkään sun blogista!

Anonyymi kirjoitti...

Entä jos laitat raitoja? Tulis vähän vaaleempi/oranssimpi yleisilme.

Piud kirjoitti...

Shokkivärillä saa hyvin sävyä. Itse värjään viikottain kirkkaan punaista kuontaloani shokkiväri+hoitoaine-yhdistelmällä, niin pysyy hyvän värisenä! ;D

Piud kirjoitti...

shokkivärillä saa hyvin sävyä! Eikä niissä ole sitä fail-vaaraakaan kun kuitenkin pesuissa haalenevat. Eivätkä kuivata hiuksia! Itse värjään kirkkaan punaista kuontaloani viikoittain shokkiväri+hoitoaine-yhdistelmällä, niin pysyy hiukset myös punasena! :D Hoitoaine tekee shokkiväristä paremmin levittyvää ja samalla hiusnaamiomaisen, lisäksi värjäyslysti tulee hiukan halvemmaksa ;)

Anonyymi kirjoitti...

haha apua niiiiin hassua noi laikut (oon juonut viiniä XD) ellei se olis niin kamalaa varmaan sun puolestas XD en osaa sanoa mitään, paitsi ehkä tässä vaiheessa kampaajalle? :D äh paras blogi älä mee indidaisylle moi :D

t.irmis

aba kirjoitti...

HEi! Ei tuo ole edes paha.. on jopa mielestäni kaunis sävy.

Miina kirjoitti...

"Sä et koskaan kommentoi" Näytät törkeen ruskeelta noissa ylemmissä kuvissa! Oon vähän sitä mieltä et hiustenvärjäys on loputon kivinen tie.

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä perusvaaleetukka on niin yhyy... LAME! ja kun sä et ole yhtään lame, niin mun mielestä tommonen punanen sopii sulle ihan sairaan hyvin :)

Oot niin kaunis nainen, toi tukka tekee susta viel paremmin "massasta erottuvan" ja sehän on vaan hyvä koska kaikkien ei kuulu mun mieleest näyttää samalta!

Miehet varmaan kuolaa sun perään, kun on noi tatskat ja nyt oot tommonen syntinen punapää ;)

-ano

linnea kirjoitti...

sulla on todella upeat hiukset :-)

Mirette kirjoitti...

Camilla: Joo, se toimi. Annoin kyl olla tosi vähän aikaa.. ens kerralla annan muhii vähän pitempään :) Pidän tätä punasta nyt vähän aikaa ennenku uskallan alkaa vaalentelee.

Mira: yeaaap<3

Petra: Hehe, mä en ees tehnyt tota "Liukua" tahalleen. En mä itse sitä edes aluksi huomannut.. totesin vaan että ei toimi XD Ja kiva että tykkäät vaikka tää on ollut vähän lame viimeaikoina.

Anonyymi: No kaveri lupasi tehdä tälle jotain... katon sitä parin viikon päästä kun kyllästyn tähän punaan :D Vaaleemmaksi tästä kyllä mennään :)

Piud: Joo se color mask anto ihan kivasti jo boostia.. mut eniten mua siis harmittaa että tästä tuli punainen - ei sellanen kultakupari/oranssi :/ mitä ajattelin aluksi.

Irmis: ei oo mun blogi ihan niin fame että indiedaysillä kamalasti noteerattais :'D ja kiva että laikut mielyttää, hah.

aba: :P

Miina: hahahah katkera-Mirre! :D se kyllä on. Mua vitutti et testasin ees sitä colormaskia, ku oisin jo tiennyt miten värjään seuraavaks sitä blondia.. huoh.

Anonyymi: *katselee ympärille* ei ole paljon miehiä näkynyt kuolailemassa :( mutta kiitoksia! :) hih.

linnea: no kiitos! pitää takoa se vielä omaan ajatusmaailmaanki :D

Miina kirjoitti...

Mä kans veikkaan et toi punapäisyys saa miehiä aika paljon perään. Jotenki must tuntuu et kaikki haluu punapään :D

veerra kirjoitti...

kohtalotoveri, ihanaa! Jotenkin kamalaa sanoa tää mutta myönnän nyt ihan täysin avoimen rehellisesti että mua lohduttaa etten ole ainoa tän hiusfiaskon kanssa..... sori :D

Anonyymi kirjoitti...

ihanan ihana tukka!! :)