02 elokuuta 2012

Cybershop

Selailin pitkästä aikaa Cybershopin sivuja ihan vain huvin vuoksi ja bongasin sieltä vaikka mitä ihanaa. Omalta osin ernu-tyyli ja ernuilu on jäänyt viime aikoina vähemmälle (vaikka omastakin vaatekaapista löytyy muutamia helmiä (mm.Hell bunnyn  "My little pony"-mekko), mutta Cypershopin vaatteita kuolatessani iski taas pieni hinku saada vaatekaappiin jotain erilaista.

Tämä on nyt vähän lol-vertaus, mutta esimerkiksi nyttemin hieman Pretty little liars-sarjaan koukuttuneena seurailessani, olen bongannut päähenkilöiden päältä välillä ns."ernu"-mekkoja (Lucy Halella Hell Bunnyä) yhdistettynä johonki tavalliseen ja lookki on näyttänyt mielestäni tosi kivalta.

Lähinnä mitä tällä nyt ajan takaa on se, että yleisesti kun olen vetänyt jonkun fiftarihameen tai ernumekon (ärsyttääkö sana ernu jo? Minua ainakin) niin jotenkin on pitänyt myös näyttää siltä että kuuluu pukeutumisellaan kyseiseen aate-vaate-genreen. Hyvänä esimerkkinä on mielestäni ihan nettisivuilla olevat vaatemallit. Miksei kuitenkin ihan taviskin voisi joskus heittää päällensä jonkin hieman leikkisämmän mekon/paidan. Mielestäni se jopa luo kivempaa kontrastia vaatteiden ja kantajansa välille. Kaikki nuo kauniit mekot ja topit tuntuvat välillä jotenkin hukkuvan kaiken muun persoonan keskelle kun on kaikenlaista patukkaa päässä, lävistyksä, tatuointeja, värillisiä piilareita, piirrettyjä kulmakarvoja jne. Ehkä itsekki olen juuri sen takia aristellut käyttää noita muutamia ERNU(anteeksi)-mekkoja, kun tuntuu että sitten olen liian... emo/ernu=erilainen nuori tatuoiden ja muun kanssa.

Ja en tosiaan missään tapauksessa dissaa tai väheksy myöskään näitä gootti-emo-lolita-ernu-tyylejä, mutta ne eivät vain ole minua, enää

Ehkä jollain tavalla tiivistettynä pointtini on, että välillä kannattaa etsiä persoonallisia vaatteita myös sellaisista kaupoista, joista niitä normaalisti ei etsisi.Voi löytää helmiä! Not, let's cut the crap, tuotteisiin pääset klikkaamalla alla olevaa mainosbanneria.
 

5 kommenttia:

loinen kirjoitti...

Rakastan sitä Lucy Halen tyyliä PLL:ssa!

Mirette kirjoitti...

loinen: sama!

NELLI kirjoitti...

hei oon ihan samaa mieltä ! mullakin tulee raja vastaan noiden ihanien mekkojen kanssa juuri siinä, että ehkä ne on "liian ernuja" mulle. ehkä vois alkaa tiiraamaan ko. sarjaa vähän tarkemmin ;) ei sillä etten ois jo huomannu Arian ihanaa tyyliä, mutta oon aika vasta sarjaa alkanut seurailemaan...

Mirette kirjoitti...

Nelli: niin no ehkä jotkut tietyt, mut siten tuolla on myös paljo sellasta jotka ois ihan woah sun päällä :D hihi.

Mäki aloin seuraamaan sitä n kk sitten.. nyt just vedän tokan seasonin vikoja jaksoja läpi :P koukuttava kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Mira kirjoitti...

Fakta homma! itekin oon pari kertaa fiftarimekon päälle ja se tuntuu ja näyttää paljon paremmalta nyt kun ei "tarvii" muuten vetää sitä koko lookkia!