08 heinäkuuta 2012

Tunnustuksia

Sain Mirpulta tämmöisen blogitunnuksen :--)




Ohjeet ja haaste:
1. Nominate 15 fellow bloggers.
2. Inform the bloggers of their nominations.
3. Share 7 random facts about yourself.
4. Thank the blogger who nominated you.
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.
1. Minulla on aivan jäätävän kuolettava allergia tällä hetkellä.
2.Meinasin aluksi antaa Tyynen nimeksi Tuksu, mutta se olisi ollut liian ilkeää noin ihanaa hauvelia kohtaan.
3. Olen "tosielämässä" todella ujo vieraille ihmisille.
4. ... mikä johtuu siitä että minulla on todella alhainen itsetunto ja sen takia myös usein kaikki kivat asiat jää tekemättä koska "en kehtaa, pysty, tai osaa".Kaikki tosin aina luulee että olen paljon itsevarmempi. ?
5. Olen käynyt kampaajalla viimeksi syyskuussa.
6. 1.5. alkaen olen keittänyt aamukahvit vain yhdelle ja viettänyt leppoisaa sinkkuelämää.
7. Haluaisin muuttaa lähemmäksi Kantakaupunkia, joten elokuusta lähtien alkaa raivokas asunnon etsiminen. Saa vinkkailla hyvistä asunnoista! :)

En millään jaksaisi nimetä muita, mutta ainakin Miralle ja Rebelle tämä on annettava. Muutkin saa tietysti paljastella randome faktoja itsestään.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aamukahvit yhdelle on parempi kun kahdelle, jos toinen on pönttö! Mut voimia silti, on se aina perseestä.

<3

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: :) <3 Niimpä! Ja kahviakin säästyy ;-D

Anonyymi kirjoitti...

voi rökäle! Mut ainakin saat ite tuplakahvit <3

Christina kirjoitti...

Allergiakohtalokamu ilmoittautuu... T. dukkoided dedä ja silmät, jotka hieron kohta irti päästäni...

Mira kirjoitti...

JEEE tää täytyy melkeinpä tehä! Mut eka kerron 7 random faktaa susta:
1. Oot jumalaisen kaunis.
2. Sun nauru on niin ihana et se vetää mun piikkisuoran tukan kikkaralle.
3. Mä rakastan sitä, et meiän tokan luokan luokkakuvassa sä katot mua ihan superilkeesti.
4. Sun tukka on puhdasta taikaa.
5. Sä teet mut iloisemmaksi kuin about kukaan muu.
6. Mun tekis mieli yrittää sittenkin päästä media-alalle, ihan vaan et olis pakko muuttaa stadiin lähemmäs sua.
7. Oot mulle ihan uskomattoman rakas.

laula kirjoitti...

. ... mikä johtuu siitä että minulla on todella alhainen itsetunto ja sen takia myös usein kaikki kivat asiat jää tekemättä koska "en kehtaa, pysty, tai osaa".Kaikki tosin aina luulee että olen paljon itsevarmempi. ?

Tiedän niin ton tunteen! terveisin medo7 laura! Muistat varmaan millanen porukan pelle oon aina ollu mut jos tulee joku esiintymis ym tilanne niin on ihan lukossa. nytkin työkaveri pyys hänen plus muiden hänen kavereidensa kanssa ryyppäämään, mutta enhän mä voi mennä koska en tunne niitä ja oisin vaan pää kiinni :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Jepa :)

Christina: Vihaan tätä allergyä!


Mira:
1.<3
2.<3
3.<3
4.<3
5.<3
6.<3
7.<3

laula: Mä oon kyllä pitänyt tätä kesää ns. riskien kesänä ja tehnyt paljon semmosta mitä en normaalisti viitsis, ja on kyllä kannattanut! :)

laula kirjoitti...

No pitäis itekki joskus repästä, mutku ei. Kaavoihin kangistunu vanhapiika-Laura