04 heinäkuuta 2012

Lomalla

Piip! Kesälomaa vietetään ja siltä vähän näyttääkin täällä blogin puolella. Taivas on ollut pilvetön ja olen vaan nauttinut perheeni ja kavereideni ihanasta seurasta :-) Hiljaiselo varmaan jatkuu vielä tovin, koska jotenkin on hieman inpiraatio tämä blogin suhteen nyt hukassa... Suomen kesä on liian lyhyt hukattavaksi vain tietokoneella istuskeluun! Yritä kuitenkin saada edes jotain päiviteltyä tännekkin päin. Alla muutamia napsuja puuhastelustani :D 

Pilvetön taivas!

Kaverin häihin mekko-sovittelua :) (kierosilmä)
Kuumuutta ja pörriäisiä
Jäätelöä

Demonstrointi: Kuinka suuret ovat Virkkalan kioskin jätskipallot.
Kuuma, ziiiih...
Äiti! Oon aika kateellinen sen pisamista ja silmistä :(
Amarillossa sain niin ison ruoka-annoksen että se sai oman tuolin (Feel the fatness, hate the fitness).
Grillailua...
Jee!
Korkkivaras
Kesä on kiva!



11 kommenttia:

Mira kirjoitti...

Oi mire mä niin haluisin ees pienen palan kesää sun kanssa, lötköttää ja purskutella kallista vissyä.

Mirppu kirjoitti...

Tunnustus ja haaste! http://www.the-worldundermyfeet.blogspot.fi/2012/07/versatile-blogger-award.html

Anonyymi kirjoitti...

Ihana toi mekko, sopii sulle niiiiin hyvin!

Anonyymi kirjoitti...

Ootte tosi samannäkösiä äitis kanssa! Katoin eka että oot tehny jollain iPhonella sen semmosen vanhennuskuvan itestäs vaan! :D kauniita naisia :)

Mimosa kirjoitti...

Ää mitä ruokakuvia, kauhee nälkä! :D Ja vitsi ku näyttää et Tyyne ois kasvanu vaik kuin paljon!

Iina kirjoitti...

huisit kynnet! :)

http://jivingsoul.blogspot.fi/

Emily kirjoitti...

Vitsi että toi sun tukka on aivan ihana ! joten....aattelin esittää postaustoiveen (mikäli et ole tehnyt sellaista jo ja multa on jääny huomaamatta)sun tukasta. Oon ymmärtäny että oot sen vaalentanu raidoittamalla ja itse ajattelin aloittaa kyseistä prosessia myös ja olis tosi kiva semmonen postaus, missä kertoisit esim. kuinka tummasta aloitit, kampaajalla joka kerta vai välillä kotona, kuinka kauan kesti että pääsit tähän lopputulokseen, kuinka kallista kerralta oli, kärsikö letti pahasti jnejne. ois tosi jepa koska itse haluisin kutakuinkin samanlaisen lopputuloksen ja omaan kiharan tukan myös ja aikalailla samalla pituudella :)) kiitosta jo etukäteen mikäli onnistuisi.

Mirette kirjoitti...

Mira: No niimpä :( Tosin tää kesä=sucks.

Mirppu: Kiitän :)))

Anonyymi: Hih, kiitos! :)

Anonyymi: hahha, niin ollaanki. Kuulen aina tota kaikilta :D

Mimosa: Tyyne on jo 25kg jötikkä :D

Iina: hehe :)

Emily: Hittoku mulla ei vaan ole tallessa mitään vanhoja kuvia mun hiuksista, muuta kuin blogissa.... et en tiedä miten pitkäveteinen selitys siitä oikein tulis.

Mutta lyhyesti, olen lähtenyt mustanruskeasta, ja sit alkanut vaan raidottamaan eka vaaleella.. sitku se on ollut tarpeeksi ruskeasotku, sit oon käynyt kampaajalla ottamassa kolmea eri sävyä (yks ob ollu blondi, yks semmonen punertava nougat ja yks tumma) ja sitä vaan taas sikin sokin.. ja sit taas laittanut omia raitoja ja ääää. Siis mä oon vaan raidottanut sitä kaikilla mahdollisilla väreillä. Sit oon myös välillä ruiskinut päähäni sitä vaalennussuihketta :D ja voin sanoa, että ei se kovin hyvää hiuksille tee. Ja mulla on edullinen kampaaja, joten se on maksanut n. 60e kerta, leikkaus + 3 raitaväriä. Siel kävin viime vuonna mutta nyt en ole käynyt kampaajalla yli vuoteen melkeen, siis viime syyskuussa.. ja siinä välissä olen laittanut kai kolme kertaa itse raitoja. Koska tää on nyt niin vaalea, niin oon ostanut keskiruskeita, vähän punaseen taittavia ja sit hupulla vetänyt..

Kysy vielä vaan jos joku meni ohi? :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: niin joo ja tosiaan, nyt hiukset on aikalailla omaaväriä :D

Emily kirjoitti...

okei, siinä oli kyl ihan kattava selitys hahah :D mulla kanssa siis mustanruskea lähtökohta ja mietityttää kuinka järkky siitä ekaks sitten tulee mutta joo...kiitos vielä :)

Mirette kirjoitti...

Emily: joka tapauksessa hellävaraisin keino on varmaan vaan alkaa raidottamaan sitä vaaleammaksi. Se on aika pitkä prosessi, mutta aika äkkiä se sitten lähtee vaalenemaan kun pistää vaan paljon raitoja :)