02 kesäkuuta 2012

Perjantaina

Matkustin Alppilaan ja kuvailin kenkiäni.

Nautin hyvästä seurasta ja juomasta.
Kuvailin itseäni Tavastian vessassa.
Fiilistelin Lapkoa ja Ville Maljan shortseja.
Hajosin tyhjään DTM:ään. Onneksi sain tanssia ison mustan draqqueenin kanssa.
Kotimatkalla sain taistella henkeni edestä repustani erään pahasti päihtyneen (homo)pojan kanssa. 
"Toi on kuule mun reppu"
"Ei. Se on minun"
"Toi on mun reppu, anna se tännee!!!!"
*Puristusote tiukemmin*
"Ei varmasti ole! Tämä on minun reppu, sisällä on sininen kassi
 jossa on sateenvarjo, ja siksi se on minun. Näytänkö"
"NO NÄYTÄ"
*näyttää*
"Ou, anteeksi, mut mulla on samanlainen. Se on varmaan kotona"
??????? 

Niin, ja se poika tosiaan tuli istumaan minun viereen vaikka bussi oli melkein tyhjä.
Ja loppumatkan kuuntelin hänen puhelimestaan Euphoriaa. 
Hieno perjantai. Mitäs tänään tehtäis?!

6 kommenttia:

Mii kirjoitti...

Voiiiiiiii Ville! Mäki haluun Lapkon keikalle taas!

Mirette kirjoitti...

Mii: nyt oli levyjulkkarit :)) eiköhän niitä keikkoja ala tulemaan!

Qtja kirjoitti...

Vähänkö harmittaa etten päässyt tuonne levyjulkkareihin! Viitisen vuotta sitten olin aika kova Lapko-fanitytsy nii ois ollu sikakivaa fiilistellä pitkästä aikaa! Onneks ne o kesällä ilosaarirokissa <3

Mira kirjoitti...

Oot nii badass ja mul on hirvee ikävä sua. <3

Mirette kirjoitti...

Qtja: Juu munkin Lapko-keikasta on ollut jo muutama vuosi tai jopa enemmän. Oli kyllä kiva pitkästä aikaa päästä katsomaan :) Ja hyvä keikka oli!

Mira: <3 :)

linnea kirjoitti...

lapko<3 nuoruusvuosien suosikki :-D