01 toukokuuta 2012

Toppi joka ei istu

Tiedättekö sen tunteen kun kaveri sanoo kaupassa "osta toi, toi näyttää niin hyvältä sun päällä"- mutta itse olet hieman epävarma? No tämän topin suhteen kävi niin. Ihana Mira oli ehdottomasti sitä mieltä että minun on ostettava tämä. Se oli ainut kappale jäljellä ja tarjouksessa 15e. Epäilin, mutta ostin sen silti. Siinä on vieläkin hintalappu kiinni enkä ole uskaltanut laittaa sitä vielä kertaakaan päälleni. Niin.
Leikkaus on aika "butch" ja minulla on luonnostaan todella leveät hartiat joita tatuoinnit vielä entistä enemmän korostaa. Siihen päälle kun heittää "juntti"-leikkauksella varustetun paidan, redneck-vibat ovat valmiit. Jostain syystä haluisin silti vielä uskoa että topille löytyy jokin käyttötarkoitus....
...Todennäköisesti jotkut Brokeback Mountain-teemabileet. Voi huoh. Mitä mieltä te olette? Kannattaako vältellä epäimartelevia toppeja vai heittää hipat ennakkoluuloille ja pistää vaan toppero päälle ja mennä?

7 kommenttia:

loinen kirjoitti...

Mä en oo ainakaan vielä lämmenny noille tämän hetken löysäilymuotipaidoille. Aina kaupassa hypistelen niitä ja ihailen muiden päällä, mutta kun meen sovituskoppiin niin näytän ihan laatikolta niissä. Toinen juttu on kireäkauluksiset paidat tai selästä avoimet. Ne ei vaan istu mun päälle!

Mut tuo toppihan näyttää kivalta tolleen puoliks shortsien sisään käärittynä. Vielä puuttuu ne amerikanlippu-shortsit.

http://d1535dk28ea235.cloudfront.net/preset_64/tumblr_lltf5mLFAV1qcf1t5o1_500.jpg

Vihasin muuten noitakin vielä hetki sitten, mutta nyt jo kuvittelen niitä muiden päälle :D

Mira kirjoitti...

Hahah, vittu sun kanssa, toi on oikeesti ihan mahtava toppi! :D Nyt unohdat kaikki sun epäröinnit ja luotat mun stailaukseen! :D Vähän työnnät tosta edestä yhestä kohtaa sitä topin helmaa farkun sisään ja AVOT! <3

Anonyymi kirjoitti...

No jos suoraan sanon, niin tuo kyllä tekee susta vähän isomman näköisen tuolleen, mutta toimisko se paremmin esim tummien farkkujen kanssa, ja jos se olisi housujen sisällä? :)

Ulrika kirjoitti...

Kivan rento mun mielestä, käyttäisin! Jos on liian butch olo, niin testaa naisellisemman alaosan kanssa, esim. hame ja korkkarit :)

Nella kirjoitti...

Piet vaan sen ja käytät ennakkoluulottomasti!

<3

janni kirjoitti...

No mitä mitä. Mun mielestä sopii sulle just hyvin! No worries! :)

aba kirjoitti...

Mulla on myös tuollaisia lirppapaitoja paljon, joita haalin vaikken osaa niitä pitääkään.
Yleensä toimiva niksi: tunge toppi housuihin niin siihen saa jotain "ryhtiä".