02 toukokuuta 2012

Tilli "Pilli?" "Pill.." TILLI


Olen joskus sanonut olevani täydellinen mainoksien uhri. Uudet kynsilakat, hiusvärit, huulitussit, bb-voiteet yms. pakko saada, heti. Siinä ei kovin suurta myyntipuhetta tarvitse pitää kun olen jo tyhjentämässä pankkitiliäni uuden superpidentävänjatuuheuttavanmascaran takia. "Tämä on ihan uudenlaista ja todella toimii". Kizin-g.  Pari viikkoa sitten tapitin taas tapani mukaan TV:tä kun silmiini osui Danonen rahka-mainos. "Osta tämä, saat kaupanpäälle siemeniä!" SIEMENIÄ,  KAUPANPÄÄLLE, eli siis ilmaiseksi! PAKKO SAADA! Niimpä minä siis seuraavana päivänä lounastunnilla menin ja ostin itselleni kuusi pientä Danonen rahkaa, jotta sain kaupanpäälle minikokoisen siemenpussukan kasvatusohjeineen. 

Jouduin heti aluksi kohtaamaan pienoisen ongelman - mukana ei tullut multaa. Onneksi hätä keinot keksi ja pienen salaisen möyhintä-reissun jälkeen sain kuin sainkin siemeneni itämään...

...Ja kuinka kävikään - kahden viikon jälkeen, minun tillini KASVAA!
Niin että in your face vaan kaikki skeptiset työkaverit jotka ilkikurisesti naureskeli minun kasvatusoperaatiolle. Hah, mun tilli kasvaa! Kyllä niitä ottaa pääjän kun joku päivä ostan kaupasta saarioisen kalakeiton ja pääsen leikkaamaan siihen päälle vähän omaa, itsekasvattamaa TILLIÄ. Ha-haa! Muita mainoksen uhreja?

11 kommenttia:

Mira kirjoitti...

HAHAHHAHAHAHAHAHAHA, mä harkitsin kans et kävisin ostaa vaikka en ees tykkää syödä mitään jogurttirahkajuttuja, ihan vaan et saisin noit siemenii. :''DDDD

Anonyymi kirjoitti...

Ihana Mire! :D Mut tuliks mieleen et olisit tietty voinu ostaa noit tillin siemeniä jollain 20 sentillä jostain muualtakin? :D Pelastit kyllä mun päivän taas!

loinen kirjoitti...

Ja purkin kylkeen pitää ihan varmuuden vuoksi kirjoittaa tilli, ettei vaan mene niiden tuhansien muiden idätyksien kanssa sekaisin? :D

Heatley kirjoitti...

Mie ostin kanssa mut en oo vielä vaan saanut aikaseksi laittaa niitä kasvamaan :D

Maukku kirjoitti...

Hahaha mie oon ihan samanlainen. Haluun heti kaiken ja jos vieläpä jotai saa kaupan päälle nii ...kyllä lähtee. Eilen kysyin poikkikselta, et ostetaanko vaippoja (huom. meil ei oo lapsii, eikä muita pahasti pidätyskyvyttömiä perheenjäseniäkään) ku siinä sais jotain lahjoja KOKO PERHEELLE! Ei kuulemma osteta vaippoja. Höh.

Camilla kirjoitti...

Aaaah, apua! Mun on pakko kans nyt ostaa tuota. :D Ootko jo nähny Glitzy Lipsit?

http://jangsara.blogspot.com/2012/05/review-glitzy-lips.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FYxfBu+%28Makeup+your+Jangsara%29

Mun on pakko saada niitäkin... :D

Mirette kirjoitti...

Mira: :'D ja tosiaan halvemmaksi tulee jos ostaa siemenet yksittäin, hah.

Anonyymi: Tuli joo, mutta sain ainakin pahaa rahkaa myös kylkeen :D

Loinen: joo, meinasin kirjottaa MIRETEN TILLI, ettei kukaan varasta (tai heitä roskiin) xD

Heatley: hahaha, nyt äkkiä kasvamaan niin ehtii kesäksi.

Maukku: Hahaha, okei toi menee jo oudoksi. Pahinta on ne hetket kun haluis hiusvärin ja toisessa on kylkiäisenä vaikka ripsari - toinen väri olis parempi, mutta se ripsari, ai ai ai..

Camilla: juu mä sain niitä testiin :D Piti vappuna kokeilla mutta en kerennytkään. Täytyy tehdä testipostaus uusiksi! :)

imlacking kirjoitti...

Mä en omasta mielestäni ole oikeastaan mainosten uhri, mutta on monta juttuja jonka haluaisin ja varmaankin ensin nähnyt jossain blogissa. Esim. Tweermanpinsetit on olleet hankintalistalla jo jonkun 3 vuotta ja tuossa pari päivää sitten tajusin "tarvitsevani" Tangle teezer -harjan. Tosi monesti tulee katseltua mainoksia ja mietittyä, että toi vois olla tosi kiva ja "pakko saada". Sit kun menee kauppaan, tulee sellainen olo etten mä välttämättä tota tarvitsekaan :D. Toi Tangle teezer vois olla jopa oikeasti semmonen mitä voi tarvita.

Mirette kirjoitti...

imlacking: Joo siis toi tangle teezer, mäki haluaisin sen! Mut ei vaan siksi että olen nähnyt sitä blogeissa, vaan myös siksikin että sen menestys lähti nousuun kun se oli siinä "leijonan luola" ohjelmassa :D Sitä on niin moni hehkuttanut että pakko sen on olla jotain loistavaa!

RagDoll kirjoitti...

Hassu. =D

Juu, kaikkea paljon kehuttua on PAKKO kokeilla ja heti! Innostun joskus vähän liikaakin ja olen täysin kusetettavissa. ;)

ami kirjoitti...

Haha, mäkin oon kirmannut kauppassa jo monesti jogurttihyllylle noiden siemenien takia! :D Mutta en silti väittäisi itseäni ihan uhriksi, Danoninot on ihan ok. Tilliä vihaan ja kun sain sellasen yhestä pakkauksesta niin vähän petyin mutta nyt opin jo ne värit ja että sen näkee jo kaupassa niistä paketeista jos vähän tirkistelee eli ensi kerralla tarkastelen pakettia tarkasti ettei tuu tilliä! :---D

Okei, Lidlistä saa kyllä todella halvalla siemenpusseja eli ehkä en osta enää noita Danoninoja koska niitä on jääkaapissa edelleen vaan menen suoraan Lidliin.