29 toukokuuta 2012

Lauantainananana

Tässä vielä pari "jaloistani löytyy taas jotain mielenkiintoista"-asukuvaa Lauantailta. Näillä vermeillä tosiaan lähdin tupareihin, mutta juuri ennen baariin lähtöä heitin Converset jalkaan ja vaihdoin hameen farkkuihin. Niinkin tylsä olen. Nykyään vaan sellaiset suhteellisen tavalliset vaatteet tuntuu enemmän omalta. En edes muista milloin viimeksi olisin survoutunut johonkin bilemekkoon. 

Bleiseri: Kirppis, toppi: Vero Moda, hame: Seppälä, kengät: Vagabond, horokoru: kirppis
Mitäs tykkäsitte alkuasusta?

Hitto että hyttyset on purrut minua. Tuntuu että olisi syyhy kun koko ajan kutisee ja tekee mieli rapsuttaa milloin mistäkin. :-(

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oot ihana

SUPERVAIN kirjoitti...

Hei! Mun ehdoton kesän taisteluase on Etono niminen puikko jota laitetaan hyttysenpiston kohtaan. Ei kutise ollenkaan! Riittoisa huulirasvapuikon kokonen juttu kulkee hyvin mukana :)

aba kirjoitti...

Eks kiys mii, horokoru? :D

Mirette kirjoitti...

SUPERVAIN: Hahaa, mul on joskus ollut tota.. pitää harkita. Nyt olen levitellyt hydrocortisonia ja vaan raapinut :D

aba: No kai sä näät siit ekasta kuvasta että sellanen se on :D sellanen papuketju kunnon blingillä, hahah. Ostin sen kirppikseltä ja kutsun sitä horokoruksi :D

Mira kirjoitti...

HAHAHAHAHAHA HOROKORU. :'D Ihan supermaaginen asu, rakastan tota pitsitopin ja ton mun lempihameen yhdistelmää ja ettei vaan olis vagabondin dynamicitkin jalassa?!?! JA tosta bleiseristä mä en ees alota, se on ihan jäätävän täydellinen. Etkä ota toppauksii pois, toppaukset ryhdistää ihanasti.

Qtja kirjoitti...

Horokoru haha! Hyvä nimitys. Ahh tuo bleiseri on kyllä pelkkää rakkautta, jos joskus kyllästyt siihen (mitä en kyllä usko tapahtuvan, on tuo sen verran ihastuttava) niin olen erittäin innokas antamaan sille kodin =DD

Timjai kirjoitti...

Ah, sun hiusteväri on siis niiiin berrrrrrffekt!!! :)

Christina kirjoitti...

Ihana asu ja tuo bleiseri on <3!

Mirette kirjoitti...

Mira: On ne dymanicit, hih. En kyl osaa käyttää niitä.. tulee mieleen vähän hevosen klopokkaat :D

Qtja: Noku se on vähän semmonen.. mitä horot käyttää :D hahah Ja pidän mielessä ton! ;)

Timjai: hih, kiitos. Just olen värjäillyt sitä tässä kk sisällä pari kertaa.. laittanut vähän raitoja sinne tänne :) Vielä kaipaisin sekaan jotain, mutta ehkä jossain vaiheessa.

Christina: hiii, kiitos :))