24 huhtikuuta 2012

Mirette sydän pitsitoppi

Kääk, ensimmäisen kerran kun näin tammikuussa Tukholmassa "virkattuja" pitsitoppeja tiesin että 1. Tänä kesänä niitä näkee kaikkialla & kaikilla 2. Minun on saatava sellainen.Tukholma-versio oli liian "lyhyt" ja Vilassa aikaisemmin bongaamani liian pitkä. Tänään kuitenkin Vero Modassa kohtasin sen täydellisen!
Hintalapussa oli vielä alennus -20%, joten hintaa topille tuli n. 27e.. mielestäni silti aavistuksen liikaa.. mutta tiesin että nämä menevät varmasti kuumille kiville heti kun ilmestyvät ja minä en välttämättä ikinä saa omaani jos en osta sitä nyt. Myyjä kyllä kassalla vähän skeptisesti tuijotti alennuslappua ja tuli vähän sellainen olo että luuliko se että olin repinyt jostain alennustarran ja iskenyt sen tuohon. Mietin myös itse että olikohan tuotteessa jokin virhe.. mutta en usko sillä kaikki kolme viimeistä olivat alennuksessa.. ja eikö Vero Modassa yleensä uutuuksien viimeiset kappaleet mene alennukseen muutenkin?
Ja tässähän tämä, tadaa! Minä sydän tylsämusta. Olin aikaisemmin testaillut samantyylistä mutta pidempää Vilan versiota semmoisena kermanvalkoisena. Joo, näyttäisi hyvältä rusketuksen kanssa ja joo, itse "pitsi" erottuisi paremmin valkoisessa... mutta kyllä minun mielestäni musta silti sopii paremmin minulle ja sitä tulee varmasti käytettyä enemmän. Jeee, tykkään tykkään tykkään!
Noniin, mitäpä tykkäätte? Olisko sittenkin pitänyt ottaa mielummin se kermanvalkoinen ;-) ?
... Tulispa jo kesä...

9 kommenttia:

Mira kirjoitti...

Uaaah oon ite ettiny kans ja toi on iihan jäätävän täydellinen!!

Ansma kirjoitti...

täydellinen ! : )

lauantaimurhetytto.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

Musta se on parempi.



:)


-rekkapirkko

Anna kirjoitti...

Kiva, hipelöin samantyyppistä Ginassa tänään, jäi sen verran kaiveleen että kai se on huomenna haettava pois:)

Maukku kirjoitti...

Kyllä! ihana pitsari! Haluun nähä sen vielä semmoi, et se on päällä!

aba kirjoitti...

Tositositosi kiva. Herään tähänkin trendiin supermyöhässä. Ehdinköhän siis tällaista koskaan ostamaan itselleni? :____;

Mirette kirjoitti...

Mira: Hihii, ei muutaku vertsuun!

Ansma: Se kyl on :)

rekkapirkko: jep! :)

Anna: Juu kannattaa.. ne varmaan menee aika äkkiä.

Maukku: pitää ottaa joku päivä kuva :)

Aba: no heräsin mäkin.. silleen hiljaa pihistellen.. mutta mietin kesää ja tätä ja totesin että juu-u!

Senni Alexandra kirjoitti...

On kyllä ihan huippu kivannäköinen toppi! :) Kevät kevät!

Mira kirjoitti...

PerC ei näit ainakaa turus oo. :((((