06 maaliskuuta 2012

Uusi panta

Käväisin eilen töiden jälkeen keskustassa missiona löytää Tyynelle joku hieno tyttömäinen panta. Mun mielestä on väärin että mun pupsimupsimöpöröpön suhteen kysytään aina että "onko se tyttö vai poika", HÖH, kyllähän nyt tyhmäkin sen nyt näkee että se on tyttö!!!1 Okei, no ei ehkä. Joten status on tehtävä selväksi uuden pannan avulla. 

Tässä kuvassa taisin yrittää ottaa yhteiskuvaa... 
Ignoratkaa hätäpäissä ostettu "ei haittaa kuset"-lamamatto (Ikea 19,90€)
Forumin mustista & Mirristä löysin sitten tuon alla olevassa kuvassa olevan. Ei ehkä ihan sellainen mitä olin ajatellut, mutta totesin sen riittävän tähän hätään. Panta oli edullinen, 5,90€ ja Tyynen kasvaa kuitenkin koko ajan joten turha laittaa miljoonia pantaan joka kuitenkin pian jää pieneksi. Unelmissa olisi sellainen pinkki/lila nahkapanta ja siihen sopiva hihna. Eilen yritin myös etsiä jotain hyvää nettikauppaa josta löytyisi kattavasti erilaisia pantoja... Doggystyle.fi:stä löyty tämä, joka on jo aika lähellä sitä mitä haluaisin.  
Raps raps, kutisee. 
"Tyynee, Tyyyneeee... kato tänne, Tyyynee... *rapistelee, maiskuttelee, örisee*" - Ei reaktiota.
"Tyyne istu... ISTU... EI.. EI, IRTI...irti!"


Sitten vielä poseerausta ulkona, oo! Mun mielestä tuo panta + Tyyne on vaan niin söpö yhdistelmä että en kestä. Iiih! Musta on kyllä tullut ihan retardi koiran hankkimisen jälkeen.. minulla ei ole enää mitään muuta elämää. Minusta on tullut oikeasti semmoinen raivostuttava Facebookin spämmääjä "katsokaa kun mun pikkuvauva syö, paskoo, nukkuu, pieree ja istuu, iiih", mutta itse puhun vain koirasta. lol. 
IIIIIhhh. Voiskohan tuon nahkaremmin värjätä pinkiksi? IIIIIIIIIIIIIIIIIIIH.

12 kommenttia:

Anna kirjoitti...

onpas tyyne kasvanut huimasti! kerran kun olin maisan kanssa lenkillä, ni joku mummo tokas et toi on poikakoira ku sen villapaidassa on vaaleen sinistä -.- meinasin räjähtää.

J_nni kirjoitti...

Ahhahah, oot niin pölö (mutta hyvällä tavalla) :D

Ellu kirjoitti...

Moron!
Mulla on kultainennoutaja ja se on nyt 12vkoa.Valkoinen pallero.
Mä todellakin samaistun tohon ei ole muuta elämäähommaan.Kello soi aamulla 0410, vaatteet päälle ja koira ulos.Sit ite töihin ja 13.30 himaanpäin ja koira ulos.Ja sit vaan tuhertaa koko illan sen kans kun huomaa, ai niin mun piti mennä salille.Noh , huomenna sitten.Ja kuvio toistuu taas seuraavana päivänä =) Ei se mitään, en luiopuisi koirasta mistään hinnasta ja mukavaa kun pääsee ulkoileen toisen kans.

-Ellu

Qtja kirjoitti...

Tuo pinkki panta niiteillä on söppe! Tyypit kyselee meijän kissoista onks ne tyttöjä vai poikia, en käsitä miten niitten sukupuolia ei voi erottaa, varsinkaan kun niillä on överiblingit timangikaulapannat kauloissaan.

Mira kirjoitti...

IHIHIHIHIHIHIHIHIHIHNJIIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Tyynestä on kyl tullu ja ihan oikeen koiran näkönen, I can't handle this! :D Lähtekää viikonloppuna lojolle?!

Mimosa kirjoitti...

Söpö panta ja söpö Tyyne! :-) Meidän neitikoiralla on kans vaaleanpunainen panta timanteilla ja tolla herralla on sit sellanen musta ilman mitään timantteja! :-)

Mirette kirjoitti...

Anna: Haha, jep, noissa ulkokuvissa ehkä näkee parhaiten sen nykyisen koon :D

J_nni: haha :D Niinhän mä olen x)

Ellu: Huh miten aikaisin sä joudut herätä kun klo 8.00 tekee mulle tiukkaa :D

Ja joo, mä varmaan pääsisin tänään aikaisemmin lähtemään, mutta houkuttais mielummin mennä Tyynen luokse kuin salille - yyyh. Maksan kyllä sitä salimaksua niin turhaa :(

Qtja: Niin on, sais olla vähän leveempi vielä niin ois perfect :) hahaha ja överibling on aina +++ :D

Mira: Niinhän se on :') Hullu möllykkä jo. Ja viikonlopuksi on jo muuta suunnitelmaa että ei kykene Lojolle :)

Mirette kirjoitti...

Mimosa: ja kyl nyt tytön pitää saada vähän tyttöilyä ympärilleen <3 :D

aba kirjoitti...

niin ylväästi istuu hän. :)
ja värjää se hihna pinkiksi ja koristele rusetein ja timantein!

Ellu kirjoitti...

Naurattaa kun nää sun koirapostaukset vois olla mun kynällä kirjotettuja . Koirat <3

Mirette kirjoitti...

Ellu: :D jep, koirat <3

Heidi kirjoitti...

Haha :D Pystyinpä niin samaistumaan tuohon kameran hihnan vetoon. :D