02 maaliskuuta 2012

Uudet ihqut Jopot

Ääää, kevät tulee, asvaltti näkyy jo, se tulee! Ja minä en ole yhtään Cool koska mulla ei ole pyörää! Lohjalla asuessani lainasin äitin polkupyörää, mutta nyt tänne Vantaalle muuttaessa pyörä jäi äitille ja nyt sitten ollaan ilman. Tällä hetkellä uusi pyörä ei kyllä tule kuuloonkaan, siis budjetillisesti. Saa niistä silti kai haikailla? Nämä uudet Jopot ovat väriltään aivan uberihania, ja ottaisin noista koska vaan minkä vaan. Kelatkaa, voisin stailata Tyynenkin Jopojen värien mukaan! Yksi vaihtoehto olisi tietysti laittaa bussikortti jäähylle heti huhti-toukokuusta lähtien ja sitten vaan Jopo-kolehti pystyyn. Töihin kävelee nimittäin puolessa tunnissa, ja pyörällä se taittuisi varmaan n. 15minuutissa. Tosin, matkan varrella on aika paljon mäkiä... eli pyörällä menisi todennäköisesti myös se puoli tuntia, mutta saisipa samalla urheilua  ja ja ja...
Jos nyt olisi 400e ylimääräisenä sijoittasin sen johonkin yllä olevaan ♥. Mites teillä, uppoaako Jopojen uudet karkkivärit tai Jopot yleensäkkään? :-) 


Lisää Jopoja (ja niiden värejä) löytyy myös täältä: Finnish Design shop

9 kommenttia:

Qtja kirjoitti...

Miullakaan ei oo pyörää täällä Vantaalla =(( Toisaalta matkat on niin lyhyitä etten sitä varmaan tarviiskaan, mutta voi kyllä joku tuollanen karkkivärinen jopo kelpais, vitsit mitä herkkuja!

janni kirjoitti...

Eiiiiiiiii miksei viime vuonna ollut tollasia?? Mä oisin niin halunnu ton violetin. Mä sain poikaystävältä viime toukokuussa Jopon synttärilahjaks, mutta ei ollut noita pastellivärejä ollenkaan. No, nyt mulla on kirkkaanpunanen! On sekin aika hieno ;D

Hertta kirjoitti...

Todellaki bussikortti jäähylle ja joporahasto pystyyn! Eihän toi oo matka eikä mikään, sit on ainaki tullu liikuttua jonkun verran joka arkipäivä ku huristelee töihin :) Ja mietin niitä kesäaamuja ku saat huristella aamuauringossa niitä mäkiä alas, sillä siellä missä on ylämäki, on myös alamäki :)

Mirette kirjoitti...

Janni: No on se punainenkin ja myös sähkönsininenkin mun mielestä cool.. ja mustakin. Äää, kaikki on hienoja :DDD

Hertta: Haha, tosin kyllä mä aina keinot keksin tuhlata rahat sitten johonkin muuhun... Saiskohan Jopoja osarilla jostain :D

Anonyymi kirjoitti...

mulla on n. 40 vuotta vanha myrkynvihree jopo, joka on sen verran sökö, että sillä on tosi raskas polkea. Kelpais siis uus tännekkin :D

Pyörän selkään vaan hoplaa!

loinen kirjoitti...

Mulla on porukoiden luona sellanen tosi vanha kirkkaan sininen jopo, joka on kyllä niin rakas, mutta niin huonossa kunnossa ettei sillä uskalla enää täällä Kouvolassa ajella :(

Polaliina kirjoitti...

Oi aivan ihania värejä! Tuollaisen vaaleanpunaisen voisin kotiuttaa mielelläni :)

Mira kirjoitti...

DROOL, ottaisin minkä vaan!

Mimosa kirjoitti...

Oi vitsi toi vaaleanpunainen on ihana! Haluuuun! :-D