03 maaliskuuta 2012

Umppa lumppa

Umppa lumppa täällä moi! Saatiin eilen töihin taas perjantain kunniaksi (se nyt ei varmaan ollut suunniteltua) kaikkea kivaa, Jaffa tölkkejä uusissa printeissä, Nightwish batteryä(lol) ja pari Lumenen tuotetta. 

Sain itselleni Lumenen sävyttävän kosteusemulsion (sk 15) sävyssä 1.
Minun mielestäni nämä Lumenen putkilot vaatisi vähän uudistamista.. nämä on jotenkin ankeita vaikka yleisesti Lumenen tuotteista tykkään tosi paljon sisällöllisesti. Ulkoasu ei  vaan vastaa sisältöä. :-D
Tästä voiteesta on olemassa myös tummempi sävy. Itselleni kuitenkin jo tämä ykkössävy oli aavistuksen liian tumma, kuten huomata saattaa.
Päätin kuitenkin testata voidetta naamaan... Jos se vaikka "sulautuisi" ihoon.. mutta ei nyt ihan. Pitää odotella kevätauringon saapumista että tuo kalpeus hieman kaikkoaisi iholtani. Alla oleva kuva on kyllä valitettavasti täysin sitä itseään.. tältä minä oikeasti näytän.. ryytyneeltä ja kulahtaneelta, hahah. Eli muuta meikkiä alla olevassa kuvassa ei ole.  Sävyero ei ole niin paha...tai no on se ehkä, mutta kyllä minä sain pienet Umppa lumppa-vibat tästä toistaiseksi. Rusketusta odotellessa...
Kiitos ja anteeksi. Yritän tästä lähtien laittaa vähän nätimpiä naamakuvia. :-D 

Niin joo. Mitä minä teen tänään? Olen koiravahtina yksin koko päivän ja haluaisin tehdä jotain kivaa!

PS. Groove FM on niin paras! Piristää kummasti aamua kun voi kuunnella Barry Whiteä ja Jackson 5 yms.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No et oo mikkään Umppa Lumppa! Tuohan näyttää just spivalta väriltä :)

-Jepa

Mirette kirjoitti...

Jepa: ai ku mun mielestä se taittaa vähän oranssiin.. mut kyllä mä tänään kaupassa kävin tuo voide naamalla + vähän enemmän meikki x)

Ansma kirjoitti...

mullaki on vähän samanlainen ongelma, sillä sitä bb voidetta on kehuttu tosi paljon mut oon ite tosi vaalee eikä se vaalein sävykään sovi mun iholle :(

lauantaimurhetytto.blogspot.com

aba kirjoitti...

Kuinka sivistymätön olen, kun en tiennyt kuka on Umppa-Lumppa, ennenkö googletin. :O

Mira kirjoitti...

Hahaha, meiän pitäis kyl vaa rohkeesti luopua vaaleiden tuotteiden metsästämisestä ja ruveta kunnon guidetteiksi, JERSEY SHORE ALL THE WAY!! :DDDDDDDDDD

Mirette kirjoitti...

mä voin alkaa sun bailukaveriks ja kaveriks muutenki.
t. toinen melko vasta helsinkiin muuttanu
hahahaha tää on noloa :---D

Poistin vahingossa sun alkuperäisen kyssärin mutta lisäsin sen tähän.
Ensinnäkin, pakko tehdä sellainen vakava toim.huom tähän väliin, en valitettavasti muuttanut Helsinkiin.. vaan köh, Vantaalle :D mutta helsinki parempi x)
Ja sopii kyllä mulle! :D

Johkis kirjoitti...

Mitääh, voiteessa Xylitolia? Aika hassua! :)