02 maaliskuuta 2012

Tumblr + Instagram

Innostuin eilen iphonelle saatavasta App:ista, instagrammista.
Instagrammin inspiroimana avasin myös Tumblr-tilin ,johon otan tehtäväkseni spämmätä kuvia mahdollisimman paljon. Eli jos kiinnostaa enempi kuvat ja vähemmän hölötys, käykää katsomassa: 

Nyt sieltä löytyy lähinnä vain vanhoja kuvia joita olen hieman muokkaillut, mutta ajatuksena olisi myös laittaa paljon uusia - kaikesta, mikä nyt ikinä sattuu innostamaan tai inspiroimaan. Puhelin tulee kuitenkin aina kannettua mukana vaikka kamera jäisikin. Muita instagrammista innostuneita? Minä tulen vähän myöhässä näiden kanssa x)

PS. Jos haluat seurata instagrammin kautta, oma tunnarini on: mirettep  :-)

6 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Nooniin, nyt mulle tuli himo hedelmäturkkareihin.

Anonyymi kirjoitti...

joo mäki oon hullaantunu tohon instagrammiin..... mikä sun nimimerkki on jos sais seurailla ihan siellä? :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Joop, nimimerkki on mirettep. Hei, saaks noi instagrammin kuvat johonki yhteen paikkaan, niinku tumblrinki tekee.. ? en osannut tehdä sitä sivua/löytänyt osoitetta mihin ne ilmestyis nettiin, joten sen takia alunperin tuon tumblrin tein... :o

Anonyymi kirjoitti...

hmmm en oikeen osaa sanoa... siis siellä 'sharing settings' kohassa taitaa olla kaikki sivut mihin saa automaattisesti menemään uudet kuvat. ainakaan bloggeriin ei saa :S mut mun mielestä toi tumblr on just hyvä noille kuville erikseen :)!

Anonyymi kirjoitti...

Tyyne on niin ihana! :D Siis noi sen kuvat kyllä vie mun sydämen aina. Ihana <3

- Eve

Mirette kirjoitti...

tuijja: pyörremyrskyssä se on parasta! ja siihen twix kaveriksi, yam.

Anonyymi: Joo, sillee se kai on.. sen saa kuitenkin laitettua sillee että se menee sinne automaattisesti samalla kun instagrammiinkin :)))

Eve: Se on kyl semmoinen huumorikoira ettei mitään rajaa :D Nyt se on kyllä kasvanut hulluna, eikä kyllä pidä mua päkliiderinä.. Im working on it :D