17 maaliskuuta 2012

Töttöröö.

Jepajeejee. Vietän tämän viikonlopun taas vaihteeksi Lohjalla. Saapa Tyyne ainakin leikkikaverin taas Nasusta. Ajattelin myös että tänään voisi käydä tsekkaamassa Lohjan koirapuiston - vaikka tiedän sen olevan aikamoinen mutalätäkkö koko poukama tähän aikaan vuodesta. Onneksi koiran voi aina pestä, vaikka näin talvella se ei kyllä oikein kannatakkaan x) Tai mitä minä höpötän talvesta, nyt on kevääät!
Päällä Shortsit, sukkahousut ja toppi h&m, ruutupaita Kappahl 
Kynsissä Essien 44 Bahama Mama. Mielestäni aika syksyinen väri :-)
Ja katsokaa, yhyy, iih, mun vauvan hammas lähti taas. Tällä kertaa otin talteen niin kuin oikean mamman kuuluu. Katsotaan jos Tyynellekkin joku yö hammaskeiju ilmestyisi...
Tiedän, olen sekaisin :-D

3 kommenttia:

Mirppu kirjoitti...

Tulin heti vastavierailulle kun satuin online olemaan :D Ja postasin JUURI mekkokuvat juhlista ;) Ps. oot tooosi nätti <3

Anonyymi kirjoitti...

Ite en ainakaa uskaltais viedä koiraani ainakaan Lohjan koirapuistoon.. Siellä on ollu nii monta kertaa niitä myrkytystapauksia mihin on koiria kuollut :'(

Mirette kirjoitti...

Mirppu: hehee, jee! Mekko näytti mahtilta. Ja kiitos :)

Anonyymi: Joo olen kyllä kuullut vähän samaa, ihan tajutonta:/. En mä sitten vienytkään sitä sinne. Se riehui jo koko viikonlopun meidän äitin koiran ja ukin koiran kanssa :)