01 maaliskuuta 2012

Pipo tuli

Jee, pipo in action. On ollut niin hullu kiirus että en ole ehtinyt pahemmin blogiin paneutua. Toivotaan että siihen tulee vielä jossain vaiheessa muutos, veikkaan kyllä että tämä kiire tulee jatkumaan vielä ainakin kuukauden - niin töissä kuin kotonakin. 

Päässä on siis Villawoolin chateaubriand-pipo. Se on oikein kiva, mutta isoon päähäni ehkä liian pieni :-(
Tässä vielä yritys ottaa piposta kuva yksinään..köh.
Mitäs muuta? No tajuttiin varata vihdoin saunavuoro ja nykyään päästään sitten vajaalla 9€/kk saunomaan kerran viikossa, ai ai, ihanaa :) Tyyne kasvaa, mun huumori huononee, kaipaan kavereita ja niiden kanssa yhteistä aikaa.. ei mitään erikoista. 

Mitäs teille kuuluu? Kommenttiboksi on täysin hiljentynyt kun en ole ehtinyt kirjoitella mitään, yhyyyyy!

4 kommenttia:

indiana kirjoitti...

ei oo liian pieni pipo, just hyvä! pitää nyt tunnustaa että oon täällä käyny joka päivä muutaman kerran kattomassa josko ois tullu uutta postausta, ja meinasin jättää uikutuskommentinkin että missä ne postaukset on :-D uskollisesti odottelen kiireides aikana uusia postauksia!

Mirette kirjoitti...

indiana: haha, ihanaa :D Masentavinta oli tosiaan äsken tsekata bloggerin tilaajat - tippunut 10 ihmistä pois kyydistä 2 viikossa :D ilmeisesti Tyyne-jutut ja postaustauko on saanut ihmisten innostuksen lopahtamaan. haha. Mut yritän petraa :) Mul on ongelmana et töissä on tosi tiukka aikataulu tällä hetkellä ettei ehdi joutoajalla vaikka muokkailla kuvia, ja kotona on koira jonka kanssa pitäis koko ajan leikkiä (plus että mulla ei ole photaria kotona :()). Petrataan! Oon vähän hukassa tämän homman kanssa tällä hetkellä.. heh

Anonyymi kirjoitti...

Hyvvee kuuluu, vaikka jäätävä kiire itelläki! Ikävä sun (huonoa) huumoria.. ;)

Rillu

Anonyymi kirjoitti...

jee postaus! piristää aina päivää, sulla on niin samanlainen huumorintaju kun mulla jajajaja ihana koira ja pipa!

Mulla on aina ongelmana, että kaikki pipot on liian suuria mun minipäähän ellei niitä oo ostettu lasten puolelta (autot pipo, prinsessa pipo... ei kiitos tahtosin ponkesin pipon mut muuuuuu on varmaan liian iso sekin :( )