16 maaliskuuta 2012

Maybelline Illegal length Fiber Extensions

Blogimiitistä saadusta goodiebagista löytyi myös Maybellinen uusi Illegal Length ripsiväri, joka sisältää pidentäviä kuituja, jotka yhdessä uuden, ainutlaatuisen harjan kanssa tekevät lopputuloksesta sen, mitä kaikki naiset haluavat: suorastaan laittoman pitkät ripset! (Okei, minua ainakin hieman naurattaa tämä nimi "laittoman pitkät ripset").  Kaikkihan ripsarit lupaa aina samaa: pituutta, volyymia, erottelevuutta jne. Osa toimii, osa ei. Usein ei. 
Olin aluksi hieman skeptinen tämän ripsarin suhteen kun näin sen pään. "Vaikuttaa märältä ja sotkevalta" ja olen itse tottunut kumiharjoihin jotka ovat aina olleet minun mielestäni parempia. Tässä on kuitenkin ns. Fiber Fix -harja jonka ainutlaatuinen kierremuoto mahdollistaa kuitujen täydellisen kiinnityksen ripsiin jopa 6 kosketuskulmasta. Sitä ei oikein alla olevasta kuvasta nää, mutta sellainen 3D-kuva mitä en nyt löydä mistään hahmottaa aika hyvin harjan oikean muodon. 

No, miltä se sitten näyttää ripsissä? Minun mielestä erittäin hyvältä. Olin siis oikeasti positiivisesti todella yllättynyt miten pitkät ja hyvännäköiset ripset tällä oikeasti sai. Joku nyt ehkä pitää alla olevaa lookkia liian hämähäkkinä, mutta minä itse ainakin tykkään tälläisestä lopputuloksesta.
Ja olen kyllä niin onnellinen että omat ripseni on taas kasvanut normaalimittaansa niiden ripsienpidennysten jälkeen. Kyllä ne oikeasti lyheni :-/. Alla vielä kauempaa kasvoista otettu kuva mistä ehkä hahmottaa paremmin miltä ripsiväri näyttää. 
Tämä kyllä hyppää samalla taajuudelle oman lempparini Volume million Lashes tai jopa sen yli. Toimii :-) Maybellinen Illegal lenghtiä löytyy mm. Sokoksen verkkokaupasta*

5 kommenttia:

aba kirjoitti...

HAHA! Katsoin ensin pikkukuvasta, etta toi ripsari on raskaustesti. :-----D

Anonyymi kirjoitti...

"aba sanoi...
HAHA! Katsoin ensin pikkukuvasta, etta toi ripsari on raskaustesti. :-----D"

Herrajestas, katoin ihan samaa! :-----D

Mirette kirjoitti...

aba & anonyymi: No hyh, ei nyt sentään :D

Purpose kirjoitti...

Aikamoiset räpsyttimet, vois itekki hommata seuraavaksi tommosen!

Mirette kirjoitti...

Purpose: suosittelen:)!