15 maaliskuuta 2012

Essie ♥

Iiih, uusi Essie-valikoimani on pala kosmetiikkahypettäjän taivasta. Tavattuani Maybelline/Essie-miitissä kosmetiikkabloggaajia, koen että en ole sittenkään kosmetiikkafriikkien pahimmasta päästä.. mutta silti, nämä on i-h-a-n-i-a ja saavat minut niin onnelliseksi ja innostuneeksi.  En ole aikaisemmin omistanut yhtäkään Essien lakkaa koska itse henkilökohtaisesti koen nämä aika hintaviksi. Olen pihi, ja 6e lakastakin on liikaa. Tarjouskorit sydän Mirette. Nämä kahdeksan lakkaa ovat siis sinänsä minulle aika aarre. 
Sävyt vasemmalta oikealle: 207A Navigate Her, 99 Mint Candy Apple, 203A Cocktail Bling,  16 spagetti strap, 202A Bangle Jangle, 44 Bahama Mama, 210 Orange, It's Obvious, 209A Ole Caliente.


Omiin kätösiini pääsi heti ensimmäisenä testiin Essien Mint Candy Apple. Syötävän söpö minttulakka! Tätä minulla ei olisi, ellei Ostoslakon Virve olisi suostunut vaihtamaan tätä minun kanssani. Jee!
Uskon että nyt tämä uusi lakkavalikoimani palauttaa taas innostukseni kynsien lakkailuun nimimerkillä "kolme viikkoa sama raspiintunut pinkki sormissa"... köh. Nätti lakka saa nämäkin ruttukädet edes hetkeksi näyttämään vähän kauniimmilta. Vähän pitää vielä ehkä skarpata tuon levittämisen kanssa.
Yleisesti Essien lakat vaikuttaa laadukkailta (ja hintansa veroisilta). Vaatii kaksi kerrosta, mutta on sen jälkeen peittävää ja kuivuu myös suhteellisen nopeasti. Lakkoja löytyy hyvin varustetuista tavaraloista mm. Sokokselta, Stockmannilta, Anttilasta ja ilmeisesti myös suurista K-kaupoista (korjatkaa jos olen väärässä). Hinta on muistaakseni n. 13-15e ja väriskaala valtava. 

Mitäs mieltä te olette Essien lakoista?

8 kommenttia:

janni kirjoitti...

Mun on tehnyt monesti mieli ostaa noita Essien lakkoja, kun niitä on niin paljon kehuttu. En oo kuitenkaan ostanu niitä, niiden törkeän hinnan vuoksi :D Niin ja varsinkin se Essien mattalakka kiinnostaa!

Qtja kirjoitti...

Oih nuo Essien lakat on kyllä niiin superihanan värisiä. Kynsilakat on kyl miun heikkous, niitä pursuu joka nurkasta ja silti pitäs vaan saada lisää...:D

Mira kirjoitti...

GAAAAAH IHANIA!!!! Just duunikaveri kehu tänään maasta taivaisiin ku oli ostanut (varmaanki just tota korallista punaista). MÄKI HALUUN!!!

Anonyymi kirjoitti...

Voisitko pretty please luetella noiden sun omistamien sävyjen nimet? :)

Mirette kirjoitti...

Joo itseasissa väsäsin tätä Postausta töissä ja ajattelinkin että kun pääsen kotiin voisin vielä lisätä nimet :) unohdin, yritän laittaa ne heti huomenna!

Emma kirjoitti...

Essietä en ole tainnut kokeilla, mutta hyvää olen kuullut lakoista. Ihania värejä tosin sinulla on valittavissa... :)) Etenkin juuri tuo sininen näyttää hyvältä!

Heidi kirjoitti...

Vitsi oon kade oon himoinnu just tota mintun vihreää Essietä!! :D Mutta juuri ton hinnan takia en oo raaskinut ostaa... Täytyy yrittää bongailla jostain halpislakoista vastaavaa :)

Mutta niin upeita on noi muutkin sävyt, etenkin toi haaleenvaalee lila ja viininpunainen :)

Mirette kirjoitti...

janni: Jep, mut kannattaa varmaan ostaa silleen harkiten ja himoiten "tämän mä haluun ja tätä mä tuun käyttää aina" :D Mua harmittaa välillä että omistan ihan sikana kynsiakkoja mutta silti aina käytän niitä samoja. :D

Qtja: Sama probleema x) tosin just tuolla esittelyssä se Essien perustaja oli todennut että kynnet ja niiden värien vaihtaminen saa ihmiset onnelliseksi :D ja että sä voit vaihtaa niitä värejä mihin tilaisuuteen vaan ja tottahan se on.

Mira: hihihih :D

Anonyymi: Nyt on lisätty sävyjen nimet, kiitos huomautuksesta!

Emma: Joo ja tässä on osa semmosia värejä mitä en normaalisti itse ostaisi kaupasta, mutta nyt kun niitä on, ihan mielellään käyttää vaihtelun vuoksi :)

Heidi: Mulla itseasiassa on yksi samahkon värinen, se on joku vero modan oma lakka mutta ihan kökköä laadultaan :< meni heti semmoiseksi mähläseksi.. ihan kiva että sain nyt kunnollisen toimivan lakan tilalle :)