19 maaliskuuta 2012

Birds

Keep or not to keep? NetAnttilasta tilaamani lintumekko saapui viime viikolla luokseni. Nyt se on yhden ratkaisevan kysymyksen alla: pidänkö vai palautanko? Mekon resori osuu juuri ikävästi mahan alkukohtaan joka saa mekon ehkä aavistuksen näyttämään äitiysmekolta - tai enemmänkin minä näytän siltä että odottelisin muksua. Yhdessä vaiheessa kaikki kolttuni olivat tätä mallia, mutta nyttemmin olen tajunnut että tätä mallia kannattaa välttää jos haluan myös välttyä "ootko raskaana?"-kysymyksiltä. Masentava tosiasia on, että minulla on mahaa, ja aina jos joku paikka turpoaa se on maha ja naama. Sniisk. 
Toisaalta mekon printti on aivan ihana. Kesällä se voisi toimia niin kivasti pelkkien balleriinojen ja paljaiden säärien kanssa (niin ja jotain punaista se kaipaa seurakseen). Sanokaas nyt siis ihanat lukijani mielipiteenne? Hintahan oli se 19,90€.

23 kommenttia:

Joanna kirjoitti...

Pidä!! Tai sit jos myyt ni myy mulle :D

Mirppu kirjoitti...

No häh, et sä musta näytä miltään raskaana olevalta. Ehdottomasti pidät, tosi kivan mallinen ja tykkään kovasti tosta printistä (ja kaiken lisäksi voit lainata tota mulle joku kerta :D )

Mirette kirjoitti...

Joanna: haha, okei :D Niitä saa kyl vielki tilattuu, ja kai ihan anttilastakin :)

Mirppu: No se vähän riippuu asennosta ja kuvakulmasta. Sillon aikoinaan vuos takaperin kun käytin ton mallisia mekkoja sain parikin kertaa kuulla töissä asiakkaalta (olin sillon videovuokraamossa) että olenko raskaana :D kyllä vitutti. hahaha.

Memde kirjoitti...

tosi sulonen, sopii sulle! mä sanosin että pidä :)

Anonyymi kirjoitti...

näyttää kivalta! laita joku vyö tohon tissien alle niin korostaa ainaki vyötäröä ja painottaa, että ET ole raskaana!! :D

Miina kirjoitti...

No mut kesällähän punasta on palanut iho ni problem solved! Pidä mekko!

Mirette kirjoitti...

anonyymi: Joo, mietin ihan samaa. Itseasiassa visioin että siihen sopis semmonen ohuehko kirkkaanpunainen vyö! :)

Miina: Hahahah, aivan. Onneksi sä oot olemassa, mitä mä tekisinkään ilman näitä oivalluksia :D <3 alan jo haikailemana junttirajoja x) pitäskö käydä ennen turkuu solariumissa hankkimassa kunnon trailertrash rajat?

Anonyymi kirjoitti...

pidä!! mullekkin tuli heti mieleen että sopis punaisen, tosin paksun, tissivyon kanssa! ite aina ehkäisen raskausvaikutelman silleen.

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: mikä toi "tissivyö" on? :D

Miina kirjoitti...

Joo pitäis varmaan :D T-paita päällä solkkuun.

Mirette kirjoitti...

Christina on lisännyt kommentin tekstiisi "Birds":
Mun mielestä tuo on tosi ihana! :) Eli pidä vaan!

Mulla on kanssa muutama "raskausmekko" ja tiedän kyllä sen vainoharhafiiliksen minkä ne helposti osaavat aiheuttaa. :D "

Christina: sori, poistin vahingossa epähuomiossa sun kommentin mutta lisäsin sen nyt näin xD, haha.

Miina: Hyvä idis D:

Anonyymi kirjoitti...

iske vaan vyö tohon ni avot!

ami kirjoitti...

Katoin tota ihan samaa kun kuvasto posahti luukusta ja olin jo NetAnttilassa ostoskorissakin mutta jätin sitten toistaiseksi tilaamatta koska vaatekaappi huutaa hoosiannaa tilanpuutteesta... Mutta tuo on kyllä kiva, et palauta! Etkä todellakaan näytä yhtään raskaalta. Haluan kyllä myös..!

Laura kirjoitti...

En tiedä mitä edellinen kommentoija tarkoitti tissivyöllä, mutta mulle se meinaa ainaski semmosta et, ihan tissien alla esim tämmönen vyö http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/mango-766/roller-belt-766985-59/
Pitipä vaan kommentoida :D ja muuten, pidä toi :)

janni kirjoitti...

Et sää miltään raskaana olevalta mammalta näytä!

Niin ja eikös tuota resorin paikkaa vois vähän tuunailla? Jos vähän kääntäis ja vääntäis ja ompelis sitä vähän tuohon ylemmäs? No, mun mielestä sitä ei kyllä tarvi tuunailla, mutta siis sellainenkin vaihtoehto ehkä olis.. :D

Mirette kirjoitti...

Juu mulla on pari tommosta mustaa paksua. Pohdin vaan että pitäiskö sen vyön ns.
Korostaa tissejä ja siksi sitä kutsutaan tissivyöksi :-D

mymlan kirjoitti...

pidät ehottomasti! *_*

Mirette kirjoitti...

Hahah joo mut mun ompelu/tuunaustaidoilla koko kolttu menis piloille :-D

Anonyymi kirjoitti...

hahaha, luulin että tissivyö on ihan yleinen sana, voi kyllä olla et oon ihan ite taas keksinyt.. mutta mikä se sitten on? Vyötärövyö ehkä... kuulostaa tyhmältä tosin

Mirette kirjoitti...

Kylläpäs nämä vastaukset tulee ihan retardisti jos "vastaa" iphonella muka jokaiselle erikseeen. Ne tulee vaan sekaisesti :D sori!

Mira kirjoitti...

Mirette, oot tasan kuumin kissa ja mitkään leikkaukset ei sitä tosiasiaa viilennä! <3 Näytät pirun hyvältä tossaKIN vaatteessa ja lisäks ton mekon printti on övericool joten et ees harkitse palauttamista!

Mirette kirjoitti...

Mira: Haha, kiitos <3 Tänä aamuna mä revin lopulta lapun irti ja nyt istun töissä se päällä :)

Anonyymi kirjoitti...

Älä palauta, se on tosi kiva! Mullakin on samanlainen, materiaali tuntuu tosi hyvältä ja onhan noi linnut ihania. :)