08 maaliskuuta 2012

Ankkuri-Mire

Tänään yritin laittaa päälle vähän jotain keväisempää. Ankkuripipo, ankkurikorvikset ja raitatoppi. Jee! Vaikka kevät tekeekin tuloaan, itse olen jotenkin taas ihan latistunut mieleltäni kaikkeen. Maksan kuntosalijäsenyydestä tällä hetkellä 79€/kk ja en ole käynyt siellä valehtelematta nyt kahteen kuukauteen. Koira oli aluksi hyvä tekosyy, mutta nyt on jo oikeasti mennyt se 2kk, joten olisi aika katsoa vähän peiliin. 

Vuoden alussa sain hyvän startin pieneen painonpudotukseen mutta aika nopeasti se into sitten laivamatkan jälkeen hiipui.. tai no, se hiipui kokonaan eikä ole tullut takaisin. Vielä periaatteessa ei pitäisi luovuttaa, koska kesään on kuitenkin vielä 3kk, joten aikaahan on.. mutta ääh... valivali ja nyyh viil.
Kertokaahan mulle, mistä saada taas lisäintoa liikkumiseen? Jotain olisi keksittävä. Töiden jälkeen veto on vaan täysin poissa eikä huvita tehdä mitään.. :-/ Kesällä kuitenkin inhottaa vielä enemmän se, että ei kehtaa kesäkuumalla liikkua missään kun on niin plösö olo.

4 kommenttia:

ami kirjoitti...

Itelläkin alkoi vuosi suht hyvin, uus kuntopyörä ja kaikkea ja jaksoin treenata helposti joku neljä kertaa viikossa mutta sitten tuli flunssa ja loppu on historiaa... Pari viikkoa meni ihan vaan räkäilyn parantelussa ja sitten vaan tuli kaikkea muuta ettei "kerennyt". Pah! Joo, onneksi on vasta maaliskuu mutta kohtapa se onkin jo toukokuu. Vähän sellanen olo mulla että taidan aloittaa kesäkuntoon 2013 -projektin sitten syksyllä kun ei kesäkuntoon 2012 taida päästä. :D Voi huoh tätä! Eipä tässä nyt mitään neuvoja kyllä tullut... Pitäis vaan reipastua ja jaksaa, se fiilis on kuitenkin hyvä kuntoilun jälkeen!

Mirette kirjoitti...

Ami: puuh, on se vaan niin masentavaa... Mua vielä kyrpii että en pääse tosta sopparista eroon ellen maksa itseäni kipeäksi :/ pitäs vaan jaksaa käydä.. ääääh.!

janni kirjoitti...

muakaan ei ikinä paljon huvittais lähtee salille rehkimään, mutta silti saan jotenkin itseni sinne raahattua melkein joka päivä. ehkä ajattelen vaan sitä fiilistä salitreenin jälkeen. on aina ihan super hyvä fiilis sen jälkeen, eikä yhtään harmittanut, että lähti sinne ;D ja se piristää kyllä kummasti!

DIRTBAG kirjoitti...

Mä komppaan Jannia. Okei kyllä mä myönnän meneväni salille usein ihan mielelläni, mutta just niinä päivinä kun tuntuu vähän laiskalta niin mietin sen fiiliksen mikä sen jälkeen tulee. Ja mun mielestä paras on olla itellesä samalla armollinen. Mä käyn noin 3-4 kertaa viikossa, mut en koskaan pakosta. Joskus on viikkokin etten käy lainkaan, jollei oikeesti huvita. Sit se into vaan aina palautuu:)

Mua on eniten motivoinu kuntosali, jumpissa en käy. Ja se että mulla on personal trainer joka hoitaa saliohjelmat. Ja se että ne jäsenyydet maksaa helvetisti:D