17 helmikuuta 2012

Party like a Rockstar

Noniin, sitte Turku part 3. Alkaa varmaan jo kyllästyttää kun nämä kaikki on aikamoisia kuvaspämmejä. Mentiin tosiaan lauantaina katsastamaan minkälainen meininki on Apollossa. Viimeksi erehdyttiin Börssiin joka oli aikalailla superfailein ikinä. Siellä ihmiset oli vaan niin järkyttäviä... Mä en yhtään kestä semmosia (nyt sanon ilkeästi) ämmälaumoja joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. Ei siitä sitten sen enempää.  Apollo yllätti kyllä todella positiivisesti ja meillä oli hurjan hauska ilta. Aluksi siellä soitti ihan ok Cover-Bändi ja ilta jatkui mm. Greasen, Thrillerin yms. yms. tahdissa, toimii! Illan paras läppä taisi olla minulta kahdelle bodarille "laitoitteko tahalleen noin tiukat paidat että teidän lihakset näkyy?  onneksi ne ei suuttunut, normaalisti tossa tapauksessa saisi jo juomat naamalle tai jotain huorittelua. Eli oli hyvä meininki ja ihmiset oli mukavia :-) Nyt musta saa vaan vmäisen kuvan, eiii, mä olin vilpitön kysymykseni kanssa, heh. 


Kuumis-Mira :)
Minun uusi loimi.  Glitterssistä alennuksessa vain 8e. Toimittaa tällä hetkellä kaulaliinan virkaa. 







Urpå.

Kaunokainen (taas näitä itselaukaisimella otettuja, minua ei pitäisi jättää yksin kameran kanssa tai kamera on täynnä sen jälkeen duckfaceja).
Huom, vettä! Muistakaa aina juoda paljon vettä.
Mmmm, ja pari Westonsia! Testatkaapa joskus jos olette kuivan omenasiiderin tykkääjiä. Tätä saa alkosta, ja maksaa about 5e pullo, okei, kallista, mutta näin yhtään enempää alkoholia mainostamatta Westonsissa on 8% alkoholipitoisuus, eli pari riittää illan aloittelujuomiksi. 
Sunnuntai:

The End


5 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Hah, paras toi sunnuntain kuva :D Fiilis välittyy.

Gee kirjoitti...

Kuvapostaukset rules! Mä ainaki ihan onnessaan näit tsiigailen :DDDD

t. mulla ei oo oikeeta elämää eikä kukaan biletä mun kaa -90

Anonyymi kirjoitti...

äää mire tahon teiän kaa pilettää!

Mira kirjoitti...

:''DDDDDDDDDDDDDDDD Mun teki ihan hirveesti kans mieli yhistää tollanen sunnuntaikuva noihin sanoihin, täydellinen kombo.

NELLI kirjoitti...

nättinä oot taas mutta ai että tuota miran tukkaa ! aivan ihana ! rohkea veto ja sopii ko nenä päähän.