17 helmikuuta 2012

NAAMA

Koska olen köyhä ja minulla ei ole varaa käydä kampaajalla, päätin parturoida hiukseni itse. Olen käynyt kampaajalla viimeksi syyskuussa, jolloin vihdoin sain haluamani lopputuloksen, leijonaharjan. Eli jos joku on ihmetellyt miksattua hiuskuontaloani, se on kyllä ihan harkittua. Minun mielestä luonnonkiharissa toimii parhaiten sekamelska jossa on montaa erisävyä paremmin kuin yksivärisyys.. tai no riippuu hiusten väristä. Aika hyvin tuon viimekertaisen kampaajalla käynnin jälkeen tyvikasvu on pystynyt piilossa, mutta itse aloin jo vähän kyllästymään. 

Mitään suurta muutosta ei kuitenkaan tapahtunut ja nyt näillä viidellä turhalla tönötyskuvalla haluan esitellä minun lisätyt ruskeat homemade-raidat. Tarvitset vain raidoitushupun, hiusvärisiveltimen (missä on koukkupää, myös virkkuukoukku kelpaa) ja värin. TADAA!

Tämä ei nyt tietysti onnistunut ihan niin kuin olin suunnitellut. Ideana oli nimenomaan häivyttää tuota tyvikasvua, mutta jostain syystä en onnistunut tuolla hupulla saamaan tuohon keskijakaukseen näkyviä raitoja (tosi yllättävää). Yleisilme vähän tummeni, mikä on ihan ok.. ja onneksi pysyin kohtuudessa. "Yhyy, tämä loppuväri menee hukkaan, laitanpa lisää" -Fail.  Vielä haluaisin tänne jotain lämpimän oranssihtavaa ja ehkä muutaman aavistuksen tummemman ja aavistuksen vaaleamman raidan. Jee.. 

MOI, SYÖN MATKAKORTTII!

1 kommentti:

Mira kirjoitti...

Damn fine toi tukka! Ja huivikaapu. <3