20 helmikuuta 2012

Koira joka luuli olevansa kissa

Voi Tyyne raukkaa. Sillä ei ole vielä mitään ymmärrystä siitä, että se kasvaa pian niin isoksi että se ei mahdu enää kiipeilemään ikkunalaudalla. Ensin se halusi syliin, ja minä otin sen syliin. Sitten se halusi pois sylistä ja minä annoin se nousta. Sitten iski pelko kaikista lasitavaroista yms. muista rojuista joita keittiönpöytä oli täynnä ja tein pienen pöydän siivouksen. Pyyhe alle ja tähystys paikka on valmis.

"Oho, miten mä pääsen täältä pois..."
On se aika hassu koira. Ei tästä tapa tule. Nyt vaan oli kiva antaa sen tuijotella pihalle ja minä sain rauhassa juoda aamukahvini, tai no rauhassa ja rauhassa... kiersin ympäri pyötää siinä pelossa ettei se vaan horjahda ja tipu. Ei se niin tyhmä ole, että hyppäisi alas, mutta täysi tompelo se kyllä on nimimerkillä tippunut sohvalta n. 100x. Treenattiin tänään myös tassun antamista, kyllä se pikkuhiljaa alkaa päästä jyvälle! 

7 kommenttia:

Mira kirjoitti...

Ooks palannu jo mökiltä ihmisten ilmoille? :D Tyyne on jo ihan ison koiran näkönen, nouuuuu! <3

janni kirjoitti...

Meidän koirakin kiipeilee joka paikassa. Kerran, ku oltiin pois kotoota, niin se oli kiivennyt ruokapöydälle ja makoili siinä, kun tultiin kotiin. Ei ilmeisesti uskaltanut enää tulla ittekseen alas sieltä :D

aba kirjoitti...

Teidän täytyy rakentaa Tyynyskälle joku paikka, mistä se voi katsella pihalle. :')

Timjai kirjoitti...

MIRETTE NOU! Kerran pöydällä= AINA PÖYDÄLLÄ! :DD Meillä Danalla on anoppilassa pöytä, mihin se kerran kiikku ja nyt se nököttää siinä aina ku ollaan pois :D Samaten mun luona se aina tuhoaa pöydällä olevat tavarat.. Koira kun luulee, että kerran sallittu on aina sallittu! :D

Mirette kirjoitti...

No nyt oon :)

Mirette kirjoitti...

Haha. Okei mä en kyllä enää päästä sitä pöydälle :-D se vaan haluaa nykyään koko ajan vaan syliin :-D se ei vaan tajua että se ei ole enää niin pieni mitä se oli kk sitten.

Mirette kirjoitti...

Niin pitäis olla mutta ei ole tilaa ;( ei se kyllä enää pöydälle pääse :D