19 helmikuuta 2012

Dove Nourishing Oil Care

Buzzadorilta tuli taas viime viikolla paketti. Pääsin mukaan Doven Nourishing Oil Care -testikampanjaan.
Kyseessä on siis tehohoitoaine, jonka pitäisi taltuttaa ärhäkät talvihiukset. Dove Nourishing Oil Care Express -tehohoitoaine: Tehohoitoaine hoitaa ja ravitsee hiuksia kolme kertaa tavallista hoitoainetta tehokkaammin. Kaksi tehoisessa hoitoaineessa yhdistyvät hiusrakennetta syvältä vahvistava ja kosteuttava kullan värinen hiusöljy sekä valkoinen hoitoaine, joka silottaa karheuden ja pörröisyyden. Express -tehohoitoaine on koostumukseltaan kevyt hoitoaine, joka antaa hiuksille sileän pinnan ilman rasvaisuuden tuntua." Olen ollut itse ainakin henk. kohtaisesti todella tyytyväinen kyseiseen tuotteeseen. Nyt pitäisi vielä jakaa näitä tuubeja ystävien testattavaksi :)
Niille joita Buzzaus kiinnostaa, tässä hieman lisäinfoa:
Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla www.buzzador.com. Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja. Seuraamalla tätä linkkiä ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on  mirettep): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=mirettep Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä: http://www.buzzador.com?refstr=mirettep&lang=FI

1 kommentti:

Kiti Momo kirjoitti...

onneks olkoon, sait mut just värvättyä mukaan ;)