03 joulukuuta 2011

Uus juttu!

Tilasin viikko sitten itselleni 300e joululahjan... kuka arvaa mikä se on?!

Alla muutamat räpsyt meidän kodin tämänhetkisestä tilanteesta. Vielä on paljon kaikkea mitä tarvitsee/pitäisi ostaa. Taulut pitäisi esim saada seinälle.. ja päästä eroon tosta tv-tasosta. Maton kävin eilen hakemassa Sotkasta koska siellä on nyt kaikki tuotteet tarjouksessa -25% + veronpalautukset tuli, heh. Ja tuo oli tarpeeksi vaaleanharmaa omaan makuuni... En vaan nyt enää tiedä sopiiko se vai ei... ehkä sitten jos tv-tason saa valkoiseksi joskus. Ja tuntuu että matto olisi sittenki pitänyt ostaa ehkä vielä isompana. Äää miksen osaa sisustaa!
Tarkoitus olisi myös jossain vaiheessa hommata parempi (tukevampi) ja isompi keittiönpöytä.
Makkarissa on nyt lamppu vihdoin paikoillaan. Tänne tarvitsee vielä maton ja uuden päiväpeiton. Ja lamput lamppuun >___<



Ja loppuun vielä se "joululahja". Jeee, Samyangin Fisu!

Nyt vetäsen nämä aamukaffet kitaani ja menen valmistautumaan villiin roadtrippiin kohti Lappeenrantaan. Eli kaikki lappeenrantalaiset - jos teitä täällä lukijoina on - tänään nähdään. Ehkä.. :-D Jeee, kivaaa! Ainut miinus on tosiaan se kolmen tunnin ajomatka.. mutta onneksi seura on niin hyvä. Pitää varmaan kaivaa mun kaikki poppicdt esille...

Loppuun vielä aivan ihana biisi: Gotye ft. Kimbra - Somebody I used to know

11 kommenttia:

loinen kirjoitti...

Toi tv-tasohan on vallan ihana!

Jossu kirjoitti...

kivalta näyttää koti:) toi matto on ihana!

Joanna kirjoitti...

YHYY toi linssi, mäkin haluun! :-(

Jonna kirjoitti...

Kelpais mullekin tuo matto! Ja ihastuin noihin keittiön hyllyihin tossa ikkunan edessä :>

Ananas isolla Aalla kirjoitti...

olen kateellinen ;__; terveisin; steriili yksiössä asuva tyttö

Sara kirjoitti...

Mahtavat noi hyllyt kyllä tuossa ikkunan edessä 8)
Onko ne muuten helposti irrotettavat? Ajattelin vaan että kuinka keittiön ikkuna pestään 8DD

I'm Lacking kirjoitti...

Katoin ensin, että 3000e o_O xD ja mietin hetken, että mikähän vois maksaa ton verran ennen kun katoin uusiks.

Anonyymi kirjoitti...

Mistä tilasit fisun? :)

Pita kirjoitti...

Kattelin itekki vähän tota fisuu mun Nikoniin, mut oon sen verran sokee, et en oikein diggaa käyttää manuaalitarkennusta. :D

Tykkään muuten teijän kämpästä! Hahah ikkunoista ihanan jouluinen näkymä... :D

aba kirjoitti...

Keittiön ikkunan hyllyt on ihanat. Nätti koti. Kelpais mulle. t.perunakellari

Mirette kirjoitti...

loinen: no mä olen jotenki kyllästynyt ;(

Jossu: Hii, no hyvä :)

Joanna: Osarilla :D

Jonna: On se kyllä aika mukava ja pehmoinen vaikka aluksi pelkäsin ettei se olekkaan kiva. Ja noi hyllyt oli tosiaan tuossa kun muutettiin ja itsekkin tykkään.. ne tietysti tuo lisää säilytystilaa mutta on myös kivasti erikoinen :P

Ananas isolla Aaalla: Hahha, joo hei mä asuin viisi vuotta yksiössä ja yli kaksi vuotta siitä toisen kanssa... on niiiiin ihanaa että on kaksi huonetta.

Sara: Ne ei itseasiassa ole edes ruuvattu kiinni.. pelkäsin aluksi että ne tippuu helposti paikoiltaan jos heittää niihin jotain painoa mutta hyvin on pysyneet. Eli ikkunoita pestessä voi kyllä hyvin irrottaa mun mielestä :D Mun äiti pesi mun ikkuna x)

I'm Lacking: hahaha, joo ei sentään :D

Anonyymi: Netanttilasta :)

Pita: No sepä se, mullaki kyllä vaatii vähän oppimista ja tosta ei oikeen ees kuvatessa nää että onko se tarkka vai ei.. et vasta koneella näkee.. mut toi nyt onki hommattu vaan hupikäyttöön.. joten ei ole niin justiinsa :D

Niin ja nyt on tullut hei ees vähän lunta! :D kyllä se tästä!

aba: hii, kiva kuulla. On tää kyllä nätimpi kun se Lohjan luukku :)