21 joulukuuta 2011

Tuplat

Tiedättekö sen tunteen kun ensin löytää jotain kivaa ja on ihan mehuissaan siitä...

... Ja sitten kotiin päästyä huomaakin jo omistavan miltein saman asian entuudestaan...
Tästä on jo kuukausi aikaa, mutta kuvittelin tekeväni mestarilöydönkun ostin maybellinen uutuus MNY-lakan. "Oo mikä väri, tätä mulla ei ole entuudestaan". Kotona sitten kynsilakkalodjua kaivaiessa iskee se fail-olo. Jaa, täähän on melkeen samanlainen kun pretty.fi:stä* saatu Nyxin lakka. Minua voi selkeästi siis huijata värien suhteen vaan vaihtamalla purkkia.. ne on heti ihan erilaisia.

No mites sitten kynsissä? Joka toisessa sormessa on Nyxiä ja joka toisessa Maybellinen MNY:tä. Huomaatteko eroa? Kuvassa lakat näyttää miltein identtisiltä, mutta luonnonvalossa Nyxi taittaa aavistuksen vihreämpään. Jos asiasta ei mainitse, kukaan ei edes huomaa että sormissa on kahta eri lakkaa.
Ei tämä nyt mikään kallis moka ollut, mutta kyllä silti hieman ärsyttää kun "turhaa" osti taas uuden lakan.

Ja sain kommenttia mun ällöistä ryppykäsistä. Mä tiedän, mä tiedän! Minua on pienestä pitäen kutsuttu mummokädeksi. Rasvaaminen ei vaan auta, olen pahoillani :-D

3 kommenttia:

farrokh kirjoitti...

Mulle on käynyt ihan samalla tavalla!! Innostun aina tietyn värisistä kynsilakoista kun nään niitä kaupassa ja sitten aina joskus unohdan että se omaa silmää eniten miellyttävä väri on lähes AINA se täysin sama.

Ostin tossa viime kesänä Sally Hansenin 12 euron kynsilakan, semmosen ihanan beigemäisen ruskehtavan nuden ja olin tosi innoissani siitä vaikka se olikin kynsilakaks aika kallis mun mittakaavalla. Sit meni ehkä kaks viikkoa ja löysin toisen nuden kynsilakan. Jälleen mieletön innostuminen, "ai että miten nätti väri!!" eikä se tainnu maksaa kun vitosen. Ostinpa sen sitten, tulin kotiin ja huomasin että se on TÄYSIN sama väri kuin se kallis Sally Hansen. Siinä kohdassa otti hiukan päähän varsinkin kun halvempi pysyy kynsissä paljon paremmin. facepalm :<

mymlan kirjoitti...

mullekkin on käynyt hyvin monesti samanlainen moka..... kerran meinasin jopa vahingossa huutaa huuto.netistä itselleni samanlaisen takin kuin kaapissa roikku... :--D onneksi en voittanu kyseistä kauppaa!

NELLI kirjoitti...

hahah, määki oon mummokäsi :D yläasteella varmaan kaverit huomas mun karut ryppyset kätöset ja vieläkin saan kuulla niistä ;----(