09 joulukuuta 2011

Tigii

Eilisistä SKT-maahantuojan joulumyyjäisistä tosiaan kovan pähkäilyn seurauksena ostin itselleni:
  • S-factorin Diamond dreams hoitoaineen & shamppoon 750ml yhteishintaan 29,90€. S Factor-sarjan uutuus, josta ei puutu luxusta! Tuote on suunniteltu hemmottelemaan hiuksiasi ja luomaan kiiltoa sekä kosteutusta. Suojaa samalla hiusta vaurioilta sekä värin haalistumiselta.Sisältää timanttipölyä, kasmiria ja samppanjauutteita sekä murskattuja helmiä. Antaa hiuksille upean kiillon, tehokasta kosteutusta, vahvistusta ja antioksidanttista voimaa.

  • Rockaholic Moisture Revive Energize duo 750ml yhteishintaan 19,90€ Sulfate-Free Shampoo + Energy Unelmien toteuttaminen vaatii extreme-energiaa. Sulfaatiton tuote sisältää yhdistelmän vihreää teetä, goji-marjaa, gotu kolaa ja multimineraaleja, joka virkistää ja puhdistaa hellästi. Starakiiltoa ja staminaa kärsineille kutreillesi. Nyt ei nukuta, bilettäjät!Ostin tämän mun äitille synttärilahjaksi koska piheys iski. Nyt näin jälkeen päin olisi sittenkin pitänyt varmaan ostaa tuo S-factror myös äitille. Myyjä sanoi että näitä kahta tuotetta ei voi edes verrata toisiinta kun S-factor on niin hyvää :'D
  •  Joico Daily Care Leave-In Detangler Eli kosteuttava hoitosuihke. Joicon Moisture Recoveryn shamppoo ja hoitoaine on ollut ehkä parasta tähän asti hiuksilleni, joten päätin ostaa siihen sopivan hoitosuihkeen. Suosittelen tätä kaikille pörröpäille jotka haluavat kosteutusta hiuksiinsa!
    Kaveri pähkäili eilen vanhan Dumb Blonden (tween 19,90€) ja uudistuneen erinäköisen Dumb Blonden välillä (29,90€). Kysymällä selvisi että tuotteissa ei oikeastaan ole mitään muuta eroa kuin uudistunut pakkaus ja joitain ainesosia on saatettu kehitellä - eli oikeasti, vain pakkaus. Eli kannataa ehdottomasti kysyä aina myyjältä jos jokin askarruttaa.. tossakin kysymyksessä säästi taas 10€. :-)

    Yleisesti olen myös kuullut villejä huhuja ja väitteitä että Tigien laatu on huonontunut merkittävästi. Itse olen oikeasti sitä mieltä että ne ei koskaan ole ollut hintansa/nimensä veroisia. Voi tietysti olla että olen käyttänyt vääriä tuotteita. Tai no jos kiharille hiuksille suunnatut hiukset ei ole hyviä.. niin, no. Mutta elän uskossa että tuo S-factor on oikeasti hyvää, testataan. Ja äitin taloudessa on kaksi pörröpäätä jossa tuommoinen iso pumppupullo on suuri helpotus oli laatu sitten mitä on, hah. 

    Ja sitten viimeisenä, mutta ei vähäisempänä. Uusin vamppikirja J.R.WARDIN-kirjasarjaan. Aaaaa <3

    9 kommenttia:

    Suvi kirjoitti...

    Mulla on käytössä toi Rockaholicin shampoo ja oon tykänny :) Ite oon huomannu sen, että osa Tigeistä on parempia ja osa huonompia, tai eivät vaan sovi mun hiuksille. Mun ehdoton lemppari on Superstar muotovaahtosuihke! :)

    jemmi kirjoitti...

    asiasta kukkaruukkuun.. voitko kertoo vähän mielipiteitä legacy tattoosta? tässä pohdin juuri seuraavaa tatskaa ja mietin josko sinne menisin kuvan ottamaan :)

    Anonyymi kirjoitti...

    omg! onks toi siis seuraava sitomattomasta rakastajasta??? JESS!

    Mirette kirjoitti...

    Suvi: Aa no mut hyvä. En haluis kuitenkaa äitille antaa mitää huonoakaan :( tuli vähä huono omatunto ku otin ittelleni käyttöön sen s-factorin :D

    Jemmi: No olen itseassa kirjoitellut jo muutaan otteeseen legacystä mm täällä http://haikumotorik.blogspot.com/2011/11/ma-haluun-tatskan.html

    Olen käynyt nyt ottamassa Legacyssa kaikki kuvani, kolme ensimmäistä kertaa kävin Tomin luona, joka teki mulle lentävän possun oikeaan jalkaan, ruusutypyn oikeaan käsivarteen ja rusetin takakäteen. Nyt mä kuitenkin päätin vaihtaa tatuoijaa, koska mun mielestä Jussin työt on aivan älyttömän hienoja. Värien käyttö on yleisesti sellaista, mistä pidän tosi paljon, ja käden jälki on taitavaa.

    Eli suosittelen :)))) mut kannattaa tsekkaa legacyn sivut ja kattoa eri tatuoijien töitä ja miettiä et mikä soveltuu sun omaas tyyliin parhaiten :)

    Anonyymi: OONNNNN! <333

    Kissankulta kirjoitti...

    Vanhat Tigin tuotteet olivat paljon parempia. Esim. Headshot, Brunette Goddes ja Oatmeal&Honey. Uudet tuntuvat olevan pelkkää silikonisörsseliä, joten sama pestä Pantelella :( Kyllähän ne hyviä tuotteita on perustukalle, joka ei kummosia tarvitse. Oma luonnonkiharani tarvitsee vaan hieman jytympää.

    Mirette kirjoitti...

    Kissankulta: Joo siis se Oatmeal&Honey on ollut tigeistä kaikista paras mitä on ollut.. mutta ei sekään mitään superhyvää ollut. Ehdottomasti paras on oikeasti toi joico, kannattaa testata jos joskus raaskit uhrata pennoset siihen. Tosin look fantasticilla näyttivät olevan huomattavasti halvemmalla :))

    Kissankulta kirjoitti...

    Sitä Joicoa joskus käytin putelin ja ihan kiva se oli :) Ei tosin mitenkään erityisenä jäänyt itselleni mieleen. Itse olen löytänyt hyviä hiustuotteita iHerb:istä. Ko. puljun nettisivut ovat vaan todella sekavat ja tuotteiden paljois saattaa sekoittaa nupin :/

    Kissankulta kirjoitti...

    Niin ja jos haluat tilata kampaamotuotteita netistä halvalla niin itse suosin:
    http://www.hairsupermarket.com/
    http://www.feelunique.com/

    Feeluniquesta tilatessa pitää vaan olla tarkkana tullin kanssa.

    Mirette kirjoitti...

    Kissankulta: mä käytän tota lookfantasticcia. Ei tarvii pelätä tulleja ja hinnat on samat kuin feeluniquessa :)