22 joulukuuta 2011

Kipukoukku

Mulla on pienoinen kriisi meneillään mun viimeisen lahjan kanssa joka pitäisi hommata iskälle (toivottavasti se ei taas salaa lue tätä blogia). Yleisestikkin kierin aina suurimassa kriisissä iskän lahjan kanssa.. mitä sille nyt keksis? Se ei tarvitse mitään tuoksuja/naamarasvoja yms. ja suklaata se saa varmaan jo ihan tarpeeksi vaikka siitä tykkääkin. No, harhailin eilen stockalla ja löysin sille tämmöisen setin missä oli neljä erimakuista sinappia...  Näillä sinapeilla iskä voi sitten läträtä sen 12kg kinkun kanssa jonka ostaa 1 hengen talouteen. en kestä..x)

Sinapit on ihan ok, mutta sen lisäksi pitäisi keksiä vielä jotain kivaa. Ja sitten mulla välähti, kipukoukku! Törmäsin tähän vehkeeseen aikaisemmin pyöriessäni jossain Citymarketissa mutta silloin ensisilmäykseltä ignorasin sen täysin. Nyt kuitenkin pienen googlauksen ja ihmettelemisen jälkeen totesin että se voisi olla oikeasti ihan oiva lahja (jos siihen on uskomista). Eli, onkos teillä kellään kokemuksia kipukousta ja sen käytöstä? Toimiiko? Toi video on aika pervo.

Tässä vielä mun lahjakasa edustettuna. Huh, nuo pitäisi vielä perjantaina saada raahattua Lohjalle! Huomatkaa vielä paketoimattomat siankorvat. Mmm, Nasu tykkää! Ja yöh, olen taas kotona kipeänä. Mulle ei ole koskaan käynyt näin että ekana olen kipeänä - menen lääkäriin, syön antibiootin, olo paranee ja sitten pum, olo tulee takaisin parissa päivässä ja tuntuu pahenevan. Eli kohta pitää taas liueta tästä bussilla Munkkiniemeen lääkäriin :-( Ei kyllä jaksais yhtään..
Oletteko te saanut jo kaikki lahjat ostettua?

3 kommenttia:

Jenita kirjoitti...

Itellä on kipukoukku ja kyllä se oikeestikkin toimii, vaikka alussa hieman epäilin. Kannatan ostamista!:)

Suvi-Tuuli kirjoitti...

Hassua kun olen lukenut varmaan satoja blogeja parin kuukauden aikana ja ensimmäinen blogi jossa törmäsin kipukoukkuun :D Olen siis Kipukoukun valmistaja ja toimitusjohtaja :)
Videot ovat tosin markkinointipäällikön ja täten erillisen firman tuottamia. :)

Mirette kirjoitti...

Suvi-Tuuli: Juu ja en minä niitä videoita edes kovin tarkkaan katsonut, kunhan vilkaisin. Ostin kyllä kyseisen tuotteen lopulta isälleni.. mutta en näin jälkeen päin ole saanut palautetta että oliko tuote toimiva. Äiti oli vaan katkera ettei miksi hän ei saanut kun hänellä ne pahemmat selkäkivut on, heh.

Täytyy kysäistä isältä että miten toimii :)