30 joulukuuta 2011

The dawg








Mä rakastan meidän koiran, Nasun, ilmekkyyttä.

Inhoon "Uutta vuotta" ja "Vappua", silloin on "pakko tehdä jotain" ja sitten jos ei tee, tai ei ole tekemistä.. ahdistaa. Olen aloittanut tänään jo masennusitkun huomisen takia... miksen ajattelisi tätä vain tavallisena viikonloppuna jolloin ei vaan satu tekemään mitään ihmeellistä? Jaa-a. Varattiin huomiseksi leffa seiskaksi ja ostin kolmella kympillä juustoja x) Ainakin annan itselleni luvan herkutella vaikka mitään muuta ihmeellistä me ei tehdäkkään. Tämän UV:n jälkeen voisi lupailla pari juttua itselleen.. ne perusjutut, mutta jos nyt ihan oikeasti.

9 kommenttia:

ami kirjoitti...

Mä oon kans taas viikon-pari ei-kiinnostunut UV:n suunnitelmista... Jotkut ottaa hirveetä stressiä että mitä sitä tekis, mua ei oikeestaan kiinnosta. :D Vuosi vaan vaihtuu. Oon niin jouluihminen ettei mua heti joulun jälkeen jaksa innostaa UV eli ollaan rauhallisesti kotosalla ja nautitaan rentoilusta, kuten viime vuonnakin :---D

tuijja kirjoitti...

Mä itseasiassa vähän toivoin, ettei tulis mitään ihmeempiä ohjelmia niin että voisin vaan möllöttää ja kattoa leffoja koko vuoden vaihteen :D Oon aika allerginen näille pakollisille juhlameiningeille myös.

Joanna kirjoitti...

no onhan leffa ja juustotkin kiva tapa viettää uv:tä! :) tekis itekin mieli... :D

ps. TOI VIKA GIFI!!! ♥

aba kirjoitti...

Nasun nenä. Se poseeraa sillä. :')

Mirette kirjoitti...

Ami: No mun mielestä olis kiva edes kuulua jonkun suunnitelmaan mut ei! Kukaan ei kutsu mua mihinkään :D Mun pitää varmaan pitää ensi vuoden alussa joku pieni viikon kestävä "tuijota peiliin ja etsi itsestäsi vikoja"-hetki... Masentavaa! Mä oon jotenki ihan ylistressaantunut aina tämmösinä juhlapyhinä kun mulla ei ole mitään suunnitelmia ja sitten tunnen itteni ihan superyksinäiseksi... vaikka oikeasti muutama muukin kaveri vaan viettää koti-iltaa niiden poikaystävien kanssa ja thats it. Äh!

tuijja: Haha.. mulla on myös yksi stressin aihe että mä olen nähnyt kaikki mahdolliset leffat jo.. olis pitänyt pimittää jotain uutuuksia ihan vaan että olis tänään jotain tekemistä. No me mennään kattoo leffateatteriin myöhäsin näytös (18.45) sherlock holmes :-D

Joanna: No onhan se totta kyllä.. silti mua jotenki ahdistaa. Ulkona paukkuu, ihmiset juhlii ja mä tönötän sisällä ja mietin et miks mulla ei ole kavereita tai miks mun kaverit ei halua viettää aikaa mun kanssa :DDD Kaikilla on vaan niin omia juttuja.

aba: Hahaha, jep. Sit se on aina viel märkä ja se tunkee sitä kaikkialle. Nuuh! Okei toi kuulosti jo groussilta :D

NASU <3

Joanna kirjoitti...

BEEN THERE! :(

Anonyymi kirjoitti...

Oon vilkuillu tätä blogii jo jonkin aikaa sillä silmällä että huh huh kuin samalta sun jutut ja mielipiteet kuulostaa ja nyt taas tää uv mielipide myös!on vaan niin outoo/kivaa lukea jotain johon pystyy niin paljon samaistumaan :D yks aidoimmista plokeista kyllä!!

Qtja kirjoitti...

Oon samaa mieltä et ahistavaa ku on vaan pakko keksii suunnitelmia tai muuten oot tylsä nyhverö jolla ei oo elämää! =( Mie olin tylsä ja olin kaverin luona, käytiin saunassa ja syötiin karkkii ja sipsii ja juotiin siiderii. Oli meillä kans tähtisadetikkuja pari. Mut oli silti ihan kivaa. Toisaalta jokku kreisibailut ois kans ollu ihan jees, mut ei aina vaan jaksa.

Mirette kirjoitti...

anonyymi: Hih, kiitoksia :) Viime aikoina avautumiset on kyllä jäänyt vähemmälle.. johtuu varmaan siitäkin että nykyään tätä blogia lukee myös semmoiset ihmiset joiden en ehkä haluaisi lukevan.. joten ei pysty niin aitona enää.. raivoamaan :D mutta hyvä että olet sitä mieltä että olen vielä pysynyt aitona :))

Qtja: no mut toiki kuulostaa kivalta. Meki oltii vaa sitte poikaystävän kanssa kahdestaa. Syötii melliä, käytii leffassa ja silleen. oli seki ihan jees, vaikka olinki superahdistunut koko päivän :)