04 marraskuuta 2011

Vaatepaljous


Minulla on tavara-ahdistus, tai ennemminkin vaateahdistus. Luulin oikeasti viime kirppisreissullani luopuneeni kaikesta turhasta.. mutta voi kuinka väärässä olinkaan. Tällä hetkellä nimittäin mun vaatekaapissa n. 60% on turhaa. En myöskään anna itselleni tällä hetkellä lupaa ostaa mitään uutta, vaikka olisin oikeasti sen tarpeessa - koska vaatekaapit tursuu kaikesta turhasta. Eli itse asiaan: tietääkö kukaan onko Myyrmäessä tai jossain sen lieppeillä jotain hyvää itsepalvelukirppistä? Haluan eroon mun turhuuksista. 

7 kommenttia:

Pita kirjoitti...

http://www.myyrinkirppis.fi/

Tommonen on siinä Myrtsin S-Markettia vastapäätä. En tiiä onko hyvä, ainaki jossain vaiheessa oli :D En oo käyny piiiiitkään aikaan.

Mirette kirjoitti...

Pita: jee! Voisin käydä tsekkaamassa :P

Mirette kirjoitti...

ainut vaan että 39e/vk :/

Jetta kirjoitti...

Voi ku jaksaiski järjestää vaatekaapin, että näkis mitä siellä edes on! :-s

Mirette kirjoitti...

Jetta: tossa muutossa oli vähän pakko :D :(

veerra kirjoitti...

mulla oli sama fiilis ja lopputuloksena mulla on nyt ihan tositosi vähän vaatteita... :D

Mirette kirjoitti...

veerra: mulle kelpais se :D