26 marraskuuta 2011

Synttäriasu

Sarjassamme maailman parhaimmat asukuvat. Olkaatte hyvä! Tässä asussa vietin viime viikonloppuna Hennan synttäreitä. Tulin myös siihen tulokseen että Lohjan ylle on tullut ankeus. Missä kaikki ihmiset? Tyhjä baari = karaoke ja karaoke = häpeä. Pahoittelut siis kaikille niille kärsijöille jotka joutuvat kuunnella minun laulavan Tommy Tabermanin Kiitti vaan vitusti. Hieno biisi silti kaiken kaikkiaan.
Mekko h&m Divided, 24,95e
Ja koska oon niin ällöttävä, loppuun vielä duckface. Kampaaja-Miia teki mulle Cloud Ninen raudalla viidessä minuutissa kiharat. Ooooo! Maagista :-) Olisi pitänyt itse vielä testata että olisi voinut verrata onko ero siinä että joku toinen tekee sulle ne suoristusraudalla, vaiko oikeasti se the rauta. Varmaankin se rauta. Kyllä se nimittäin aika hyvin liukui. Itsellä on tällä hetkellä vielä tyhmäpituiset hiukset kunnon kihartamiselle n. 15cm vielä lisää ja sitten on aika hyvä... noin keskipitkään se näyttää vaan niin tehdyltä..
Hauskaa viikonloppua kaikille kivoille :) Mä en nyt tiedä lähdenkö Lohjalle vai en.. tiedossa olisi varmasti ihan mahtavat synttäribailut mutta rahatilanne on mitä on.. ja toi Lohjalle bussilla meno ei kyllä inspiroi yhtään.

7 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Mulle tuli kylmiä väreitä kun näin noi kiharat ! Mä niin rakastan sitä, kun joku koskee, hiplaa, näpertää tai kihartaa mun tukkaa. 8)

Reetta kirjoitti...

moi! mä en saa millään näkymään mun blogiin facebook tykkää laatikkoa, oon kopioinu sen Määritä HTML/JavaScript se ei vaan näy APUA?!

Anonyymi kirjoitti...

ällöttävä?????? pliis, panisin ihan kybäl.... olipas röyhkee kommentti

aba kirjoitti...

Kai annoit Lohjalle vielä mahdollisuuden? :)

Mirette kirjoitti...

Sara: hahah, no toi kuulostaa semi oudolta.. siis että sulle tuli pelkästä katsomisesta kylmät väreet. heh. Itseasiassa nyt lauantainakin kaveri kiharsi mun hiuksia ja se kyllä oli kuin heaven. Mä voisin oikeasti antaa vaan jonkun lääppiä mun päätä joku viis tuntia putkeen jos joku vaan jaksais.. kaikki käy.. se vaan tuntuu munki mielestä niin taivaalliselta :D

Reetta: Mäki itseasiassa sähläsin ton kanssa ja mun pitäisi kyllä tehdä pieni demonstraatio siitä että osaan selittää :/

Anonyymi: Hahahah :D

aba: Juu, ehdottomasti oli pakko :D Ja oli kyllä ihan huikeeta"!

mirA kirjoitti...

MUN KOMMENTTI EI TULLU TÄNNE
NO IHAN SAMA PISTÄN SEN UUDESTAAN

oot niin kaunis aina että HUHHHUh oikeeesti. oot niiin ihana<3

terveisin stalkkeri-sanpo

Mirette kirjoitti...

mirA: hhahaha, kiitos :Dhih