03 marraskuuta 2011

No taas!

Taas näitä kynsijuttuja, ei tässä blogissa ole enää mitään muuta kuin noita rumia kynsiä! Yritin kuitenkin harjoitella liukuvärjäystä.. tuo kultaviininpunahässäkkä vähän epäonnistui ja sitten tietysti tuossa sinisessä versiossa joka mielestäni onnistui paremmin - se ei näy kunnolla valokuvassa. HÖH.




Mulla on inspiraation puute tällä hetkellä pukeutumisen suhteen. Ahdistaa kun on niin blösö ja vaatteet aina samoja.. miksi niitä siis kuvata. Ongelmana on myös tietysti se, että en omista enää kolmijalkaa jolla voisin ottaa niitä ihquja "päivän asu"-kuvia. Hömmm....

Eli postaustoiveita ja ideoita saa esittää vapaasti aina ja ikuisesti! 

T: Tylzä

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oot kyllä häikäisevä! Näytät Adelelta!

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Jep :( :D
http://www.starsmoke.com/adele1.jpg

Sara kirjoitti...

En tiiä tuliko äskeinen kommentti perille, kun painoin julkaise kommentti -nappia, niin tää heivas mut ulos.
Mutta siis, mulle tulee aina sinä mieleen, kun soi joku Adelen biisi !!
Mutta et näytä tolta röökiAdelelta kyllä :

Lisää vaan näitä kynsipostauksia, mää tykkään!

Anonyymi kirjoitti...

Moi, puhuit joskus täällä sun iho-ongelmista, niin ois kiva kuulla miten selätit aknen, tai sait ihosta edes siedettävän.

Anonyymi kirjoitti...

No ei! :D Enemmänki tämä http://www.roc4life.com/profiles/blogs/adele-tells-rolling-stone-how

Timjai kirjoitti...

Ihanasti muokattuja kuvia! En ensin edes hoksannu, että oot ite kuvannu! Tosi kivoja :) Ja mulla kans tuon pukeutumisen kanssa inspis hukassa.. :/

Mirette kirjoitti...

Sara: Tuli vaan kerran, mä voin julkaista sen sitten itte aina vaan 1 kerran jos vahingossa tulee kaksi :P hahaha... vitsillä mä sen röökiadelen heitin.. mä olen huono kohteliaisuuksissa :D

Anonyymi. No siis, mä en periaatteessa koskaan selättänyt sitä - tai siis tällä hetkellä tuntuu että naama kukkii taas viimeistä päivää.. eihän sitä niin tarkkaan kuvista huomaa kun on photoshop ja meikkivoide..
Mutta näin lyhyesti: kävin lääkärissä, sain apocyclin kuurin - se on inha, koska siitä tulee huono olo, tai mulle tuli.. siinä on sellainen ohjeistus että ei saa ottaa öö 1,5h ennen tai jälkeen ruuan eikä maitotuotteiden yhteydessä yms yms, ja sit jos et syöny niin tuli pahoinvointia ja kaikkee.. mutta sitä mä söin teininä. Sitten apteekista paras voide on ollut basiron geeli. Se kuivattaa ihan sikana ja saa ihon hilseilemään, mutta käytän sitä iltaisin vaan ja sitten aamulla pesen pois ja laitan normaalia kosteusrasvaa (neutragenan akneiho) + sitten pesen aamuin illoin sebamedin semmosella pumppuvaahdolla.

Ja itte huomasin ainakin kun pidin testimielessä hetken taukoa e-pillereistä, että nekin vaikuttaa tasapainottavasti mun ihoon.. olin tosiaan kk ilman ja naama alkoi kukkimaan ihan hulluna, ja myös rinta ja yläselkä.. nyt se on pikkuhiljaa alkanut taas tasoittumaan (onneksi).

Anonyymi: Hahahah, okei hyväksytään :D

Timjai. Hii, kiitos :) Yritin kokeilla taidemoodia noihin kuviin. Ilmeisesti tehosi! jee.

Ja joo, siis en käsitä miten saan pukeutumisinnon takaisin.. mä nykyään pyrin vaan pukeutumaan lämpimästi ja äkkiä, eli farkut, joku tunikasysteemi ja huppari. Huppari on ehkä se kaikista mauttomin asuste mun vaatetuksessa tällä hetkellä :D mutta kun on kylymä!

Anonyymi kirjoitti...

Oi kun olet nättinä! :) oot aina vääntelemässä naamaa nii jotenki hassua kattoa "normaalia" kuvaa susta :D

Anonyymi kirjoitti...

olis ihan mahtavaa jos tekisit postauksen poikaystävästäsi ja siitä miten tapasitte yms :D oot ihan mahti mimmi<3

Anonyymi kirjoitti...

tee postaus kauneimmista naisista ja miehistä:D

NELLI kirjoitti...

hienolta näyttää liukuvaärjäys, en oo tiennykkään että kynsiäkin voi ? tarviiko tohon jotain erityistä lakkaa ? veikkaan että esim perus yksvärisellä "matta"lakalla ei taida onnistua...?

ja siis oot ihan hurjan kaunis tuossa kuvassa !!! voin löytää joo jotain yhtäläisyyttä adeleen, mutta siis siihen jumalaisen kauniiseen adeleen, ei tohon röökipullaan :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Mut duckface is my thinG! hih

anonyymi: Emmä viitti tehä poikkisjuttua, se on liian henk.kohtainen :/

Anonyymi: Mut tämän voin tehdä :D

Nelli: ÄÄH, ihan normilakkaa vaan tai mä käytän ainakin ihan normaaleja. Ne värit vaan kannattaa miettiä silleen että se tuputtelu "liukuu" eli eka vaaletaa sit keskivaaleeta ja kärkiin tummaa.. ja joku glitter siinä päällä hämää just hyvin jos ei tule niin tarkkaa jälkeä, heh. :D

Anonyymi kirjoitti...

oot hyvin kaunis, kuten aina :)


mitähän sulle nykyisin kuuluu?


-pnyym

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos paljon :)
Minulle kuuluu ihan hyvää. Töitä ja aika paljon lisää töitä, mitäpä muutakaan :)