08 marraskuuta 2011

Kuumat miehet

Sain postaustoiveen tehdä Top 10 kuumimmat miehet ja naiset. Päätin aloittaa miehistä.. koska, ketä kiinnostaa edes ne naiset? Tässä siis nämä.. eivät ole missään järjestyksessä. :-D PS. Älkää ottako tätä niin vakavasti.

Corey Bohan (Audrina Patridgen on-off-mies) 
Ensinnäkin, teidän pitää ensin katsoa tuota Audrinan omaa showta joka pyörii MTV:llä, sen jälkeen näette kunnolla miltä tuo jäbä näyttää. Kuumuudesta kuitenkin kertoo yksi sana: AUSSI. Siinä Audrina show:ssa mun sympatiat on täysin Coreyn puolella.. miten joku voi ditsata tommosen miehen - ja vielä jonkun ruman fruidepoolopelaajan takia? Mä voin ottaa 0/ Ajaa myös BMX:ää. 



Milo Ventimiglia
Bongattu alunperin Heroesista. Ihanat hiukset ja kasvot. Superkuuma Fergien musavideolla. Lääh! Saisi olla kooltaan aavistuksen isompi mulla on illuusio että se on hieman pieniluinen ja se ei ole miehessä koskaan viehättävää.


Ryan Gosling
Oon vasta hetkittäin lämmennyt Ryan Goslingille. Se johtuu myös varmaan siitä että siltä on tullut viime aikoina aika paljon leffoja. Ei mikään paras kuva siitä tunnistettavuuden puolesta, mutta silti niin hiton hot! Huh.. olisinpa vesipisara.. Saattaa olla myös että sen pahisroolit Drivessä ja All Good Thingsissä on tehnyt vaikutuksen positiivisempaan suuntaan. Tai ei "pahis pahis", mutta siinä on jotain hirveän viehättävää ja mielenkiintoista.. Ps. kannattaa käydä katsomassa se Drive niin ymmärrätte mitä tarkoitan. Edit. Mun on pakko lisätä vielä teille tämä. Aivan mahtava, kiitos Maiju :-D

Gerald Butler
Hei haloo, skotti! Ootteko kuullut sen aksentin... aaaaaaaaaaaaaah. "Madness? THIS IS SPARTAA 2:17". hurr. Suosittelen kaikkia katsomaan Lainkuuliaisen Kansalaisen (kuva alla) ja tietysti sen PS. Rakastan sinua. Gerald on ns. vanhemman ikäluokan hottis. 

Heath Ledger
Yhyy, mun maailma pysähtyi hetkeksi kun Heath kuoli. Mun mielestä se oli aivan ihana 10 Thing I hate about youssa. Myös viehättävä sen takia, että sille tulee naururypyt silmäkulmiin.

Jude Law
Jude Lawin silmät, lurp. Yksi minun kaikkien aikojen lempparinäyttelijöistä. Sen puhetyyli myös on jotenkin ihana, en tajua miksi. Ainut mikä syvästi harmittaa minua  - on sen kaljuuntuminen, mutta enköhä mä kestä sen. Ihan vaan noiden silmien takia. 

Channing Tatum
No hei ihan oikeasti, kaikki jotka on katsonut Haikein Terveisin, voitteko vastustaa? Olin ihan kauhuissani kun luin jostain että Channing on homo... mutta onneksi villin googletuksen jälkeen selvisi että se on ilmeisesti naimisissa sen Step upin vastanäyttelijän kanssa. Elän illuusiossa että Channing on yhtäkuin sen roolihahmot ja siksi niin ihana. 


Charlie Hunnam
Kuuluu niihin perus leffa/sarja-äijiin joihin himo kasvaa pikkuhiljaa. Aluksi aloitettuani Sons Of Anarchyn katsomisen olin sitä mietlä että "Jax" näyttää pliisulta. Tiesin kuitenkin että jossain vaiheessa  mieli muuttuu ja alan himoita sitä. No niinhän siinä kävi. Ensimmäinen kohtaus jossa näkyi sen paljas perse - ja peli oli menetetty. Jos en olisi koskaan katsonut Sons of Anarchyä, en todennäköisesti tykkäisi edes tuon ulkonäöstä. Outoa.


Ryan Renolds
Tajuton kroppa ja tämän suhteessa elän siinä illuusiossa, että se on yhtä hauska kun sen roolihahmot. Mun mielestä on myös ihana elää joidenkin toisten elämää silleen "ajatuksen tasolla" .. että mun mielestä on esimerkiksi ihanaa että Ryan ja Scarlett Johansson on ollut kimpassa. Harmi vaan että nykyään menneessä aikamuodossa. Yleisestikkin mun mielestä semmoset "ihanat" leffaparit kuuluu yhteen myös oikeassa elämässä. Ymmärrättekö mitä meinaan? Esim. Rober Pattison ja Kristen Stewart = kuuluu yhteen, Channig ja Amanda Seyfried = kuuluu yhteen. Ja sitten jos ne eroo, tai ei ole - se on kamalan traagista.. ja samalla rikkoo "leffanilluusiota". Hmm..

Aaron Johnson
Tykkäsin Aaronin lookista ehkä eniten Nowhere Boyssä (..rockabilly). On näytellyt myös mm. Kick-assissa. Tällä hetkellä vielä aavistuksen liian nuorennäköinen mun makuun.. mutta oottakaapa vaan kun se tosta vanhenee... Ja siis käsittämättömintähän tässä on, että se on vuosimallia -90 mutta naimisissa 23-vuotta vanhemman naisen kanssa ja niillä on jo muksu!!! WHAT A WASTE?!


Sanokaa nyt kenet mä unohdin?

16 kommenttia:

pippariina kirjoitti...

Etkö sie ollu sitä Eerikki-klaania? True Blood jne.

Maiju kirjoitti...

Ryan Gosling on niiiiiin komea, että taju lähtee! Johon liittyen:
http://ryangoslingvspuppy.tumblr.com/
:'D

Mirette kirjoitti...

Maiju: Eikä, toi oli niin hyvä :D hahaha

Mirette kirjoitti...

pippariina: Päin vastoin, mä oon aina ollut Billin kannalla. Tosin nyt siitä tuli jotenki retard että olen kallistunut alciden renkkaan :D

RagDoll kirjoitti...

Miau!
Mites Bradley Cooper? ;) Tai Paul Walker? Grr..

pippariina kirjoitti...

Thank god for Alcide. Sarjan pelastus.

Mirette kirjoitti...

RagDoll: No Bradley menee.. mutta Paul Walker on jotenkin liian nyssy.. johtuu ehkä siitä sillä on vaaleat hiukset :-D Mutta jotenkin liian tavis.

pippariina: Praise the lord. :D Seuraavaa seasonia odotellessa..

Sara kirjoitti...

Milo Ventimiglia, Ryan Gosling,
Gerald Butler ja Heath Ledger ooh !!

NELLI kirjoitti...

unohit alciden/joe manganiellon !!! KUUMIN IKINÄ EVER
googletinki siitä kuvia mutta en osannu päättää mikä niistä ois kuumin ::D oikeesti mulla tulee melkeen pissat housuun ainako ajattelenki sitä

Tiia kirjoitti...

Ahhh Ryan Gosling ja Gerard Butler!!! Mun salainen rakkaus on myös Michael Cera, vaikka se on aina kaikissa luuserirooleissa ja varmaan itsekin vähän nössykkä. Ja yleensä en tykkää noin laihoista pojista, mutta nähtävästi tossa nyt vaan on jotain. :D

Mirette kirjoitti...

Sara: !!!!

Nelli: Mut se alcide ei toistaiseksi ainakaan vielä herätä mussa niin raivokkaita rakkauden tunteita :/ ehkä jos se seuraavassa seasonissa jotenkin nousee isommaksi hahmoksi niin maybe then.

Tiia: Täytyy kyllä sanoa että muhun se ei vetoa yhtään :D Mua ärsytti Junossakin että se jätkä on loppujen lopuksi niin lame. Mutta siis hyvä näyttelemään se on - luuseria :D

ami kirjoitti...

Uuh, oon noin 90%:sti samaa mieltä, kutkuttavaa! Ja Aaronille samat terveiset täältä; WHAT A WASTE?!

Anonyymi kirjoitti...

jason statham ja jamie bell!

Anonyymi kirjoitti...

mua olis kiinnostanu nimenomaan kyllä ne naiset :-( miehet taas ei minkään vertaa

t.aino

Anonyymi kirjoitti...

mua olis kiinnostanu nimenomaan kyllä ne naiset :-( miehet taas ei minkään vertaa

t.aino

Mirette kirjoitti...

Aino: Höh. :D No yritän tehdä senkin..