01 marraskuuta 2011

Drop Dead, Casanova

Eli minut haastoi Iina ja joku toinenkin typsy (mutta en enää löydä että kuka ja mihin postaukseen, vinkkaa kommenttiboksiin) kertomaan kahdeksan satunnaista asiaa itsestäni.  

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. kiitä haasteen antajaa
2. anna haaste kahdeksalle bloggaajalle
3. ilmoiata näille kahdeksalle haasteesta
4. kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

1. Mua ärsyttää rumat tatuoinnit ja amissielut jotka niitä ottaa.  

2. Itken aina jos katson surullisia elokuvia. Suru voi myös olla onnisuru. Sen takia tykkään katsoa romanttisia/draamaelokuvia yksin. Esimerkiksi. Sinä päivänä oli aika vaikea pätkä katsoa elokuvateatterissa. 

3. Olen suuttuessani aika impulssiivinen ihminen. Olen mm. repinyt ja heittänyt roskiin ainakin neljä keikkalippua, lihamurekkeen ja kaikkea muuta kivaa. Harmistuminen iskee yleensä heti kun olen rauhoittunut kiukussani. :D

4. Rakastan koiria. Mun mielestäni ne on vaan niin ihania. Odotan sitä päivää kun olen tarpeeksi.. "stabiili" elämässäni että voin vihdoin hankkia oman koiran. Koirat saa mut lässyttämään, ne on vaan niin luttanoita. Rupesin yksi päivä itkemään kun tutkailin "Koiralle koti"-facebook ryhmän kuvia, tai no siis tätä kansiota.  Ei ole huonoja koiria, on vain huonoja koiran omistajia. 

6. Nauran joka kerta vedet silmissä kun katson alla olevaa Sami Hedbergin pätkää. Tämä kertoo aika paljon minun huumoristani.  "Takarivin läski, lopeta! Sä kuolet kohta!"


7. Mun maha on tällä hetkellä työpöydän päällä. Otin siitä äsken iphonella kuvan. Siinä vaiheessa kun tämä maha ei enää roiku työpöydän päällä, voin sanoa onnistuneeni laihduttamisessa. 

8. Juon energiajuoman päivässä. Nyt olen alkanut miettimään jotain edullisempia piristystapoja, esimerkiksi kofeiinitabletit tai se uusi mainostettu kofeiinipurkka. Kokemuksia?


Tulipas tästä tylsä. Tehkääpä tsirput kuitenkin perässä, en jaksa linkkailla kaikkia haastettavia :--)


Ps. Huuto.netissä Objektiivi myynnissä!

8 kommenttia:

ami kirjoitti...

Voin kyllä samaistua aika moneen, itse asiassa varmaan kaikkiin. :D Ja perkele että rupes kans kyynel- ja raivokanavat avautua noista koirien kuvista... Hyihyihyi.

Sasse kirjoitti...

POLKEE POLKEE JAKSAA JAKSAA

Anonyymi kirjoitti...

Hedberg on mahti!! Kävin livenä kattomassa tossa toukokuussa muistaakseni ja hymyilytti kyllä vielä pitkään :) (ja ite samastun kans tähän takarivinläskeilyyn, tosin poljen aina eturivissä, että näkisin ohjaajan kunnolla - mulla on huono kaukonäkö ja salilla en haluu laseja pitää päässä)

Annika kirjoitti...

Nauroin täällä yksin ääneen tolle Hedberg-pätkälle! Et selvästi oo yksin huumorintajusi kanssa ;)

Mirette kirjoitti...

ami: Jep, mä katoin aluksi että joo, ja sit alku nousta pala kurkkuun ja en oikeasti pystynyt enää katsomaan loppuun asti :(

Sasse: jep :D

Anonyymi: haha, mä niin haluaisin nähdä sen livenä. Ja voin kyllä mäkin samaistua, haha.

Annika: No hyvä :D Sami on best!

emmi kirjoitti...

AMISTATSKAT!!! ARGH. en voi sanoinkuvailla vihantunteita typerien ja RUMIEN tatuointien suhteen. tsiisus.
:--D
ps. sait lukijan!

aba kirjoitti...

En olisi saanut katsoa noita Koiralle koti-sivuston ei herkille-kansiota. Itku tuli!

Hanna kirjoitti...

Hyi saatana tota koirakansiota :l Mut ite en juo kahvia ja inhoan energiajuomia, ja herään joka arkiaamu puoli kuudelta, ja tämä on mahdollista vain kofeiinitablettien vuoksi! Niistä on hyötyä myös baarista jatkoille lähdettäessä ;) Ja yhden energiajuoman hinnalla saa tabut kuukaudeksi :)