11 lokakuuta 2011

KP:t

Pari räpsyä KP-bileistä. Oli hauskat bileet.. lähdin jo kahden jälkeen lopulta kotiin.. liikaa drinkkilippuja :-D Otin kuvia aika paljon ennen itse bileiden alkua joten nämä on vähän tämmösiä.. tyhjiä. Ja itse räpsin kuvia lähinnä henkilökunnasta joten en viitsi niitä tänne julkaista. :-)

Kattokaa nyt miten hienot pöydät!
 














Tämän kuvan uskallan julkaista, koska se on vaan niin hauska. Kuvan on ottanut Pieta.
T: "Muumi".

Itse olen vieläkin kipeänä tällä hetkellä, siis wtf. Kipeys alkoi n. 1,5vk sitten ja olin viime viikon ma-ke sairaslomallakin.. mutta mikään ei tunnu auttavan tähän kurkkukipuun.Yhyy. Viikonloppuna olin myös Lohjalla mummin 70v juhlissa. Mummi sai lahjaksi Marimekon SurRur-kirjan (toivottavasti tykkäs :/) ja minä sain kakkua <3 Näin myös meidän hauvan... aah, teki mieli pakata se mukaan kotimatkalle... ja sunnuntaina käytiin äitin kanssa siivoamassa Lohjan kämppä.. yh, no, tein minkä pystyin.. mutta pitää selkeästi alkaa tässsä uudessa asunnossa siivoamaan useammin - pintoja! Mites teidän viikonloppu meni?

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

siis sulla on niiiiiiin ihanat vihreet silmät!!

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: :) kiitos!

emmi kirjoitti...

ooh, pakko ihastella kans noita silmiä!

itsehän yritin joskus muuntaa tämmösiä perus suomalaisia tumman sini/vihree/ei minkään värisiä silmiäni piilareilla. paketissa luki metsänvihree tms. ja netissä kuvassa ne näytti ihan sairaan upeilta. kotona lopputulos = mulla jäätävät psykosilmät jotka nähtyään mun poikaystävä nauro ittensä kipeeks. että semmosta! :DDD

ps. kerro vähän kipeydestä...... VIIS VIIKKOO.