25 syyskuuta 2011

Syssy

Mulla on mennyt jo 100 kertaa hermot tämän postauksen tekemisen kanssa. Nyt kun ei ole omaa konetta, ei ole photoshoppia ja kun ei ole photoshoppia mistään ei tule mitään.. en pysty edes muuttamaan kuvien kokoja. Nyt että sain tarpeeksi pienet kuvat jouduin ottamaan print screenit ja sen jälkeen vähän "editoida" niitä paintissa.. ja nyt laatukin on jo ihan shaiba.  Pakko varmaan ladata tähän minikoneeseen joku photoshopin free trial tai jotain.. koska eilen latasin gimpin ja se oli suoraan sanottuna aivan p-e-r-s-e-e-s-t-ä!

Mutta nyt vähän kämästä syksyfiilistelyä. Yhyy, mun kotitalo kuvattuna viimeistä kertaa. Pai pai!
Tässä voitte kuvitella kuinka mun kyyneleet valuvat pitkin silmäkulmia. Lohja - yhyy.



Eilen tallustelin kaupungilla tämmöisessä asussa. Harmittaa että nyt on yhtäkkiä tullut tosi kylmät ilmat että kohta en pysty enää pitää tuota uutta nahkarotsia johon olen täysin rakastunut. No joo, perushöttöä. Tosi outoa että pitkästä aikaa viikonloput on täysin vapaata aikaa... pitäisi paikkailla - kyllä, mutta en ole silti saanut oikein mitään aikaisin.. pörrännyt vaan ympyrää.
Perjantaina oli ihan huippua. Käytiin työkavereiden kanssa afterworkilla eka Tamariinissa SYÖmässä ja siitä jatkettiin Kokomoon muutamille drinksuille. Itse kuitenkin olin superlame ja lähdin kymmeneltä köröttelemään takaisin Lohjalle. VIRHE, koska seuraavana paikkana olisi ollu strippibaari! Mitä helvettiä mä ajattelin kun missasin sen :-D ...noh.. muttaku mää olin niiiiin väsynyt.. en ole yhtään tottunut vielä siihen että joka arkiaamu pitää pongahtaa sängystä ylös jo kuudelta. Onneksi kaivokselasta on työmatkaa se 5km että ei tarvitse nousta kuin viimeistään kahdeksalta.

Ei kommentteja: