14 syyskuuta 2011

Roadtrip to Lumene

Tehtiin eilen Reben kanssa roadtrip Lumenen tehtaanmyymälään. Oikeasti tulin Helsinkiin tsekkaamaan yhden asuntonäytön, mutta se oli vasta 17.30 joten oli koko päivä aikaa peeloilla. "Älä sit laita tätä kuvaa mihinkään" :-D Ei tämä ole edes paha! Ainoastaan mun rumat hampaat näkyy..
Reben ottama kuva vs. Minun ottama kuva. Ehkä kamera osasi jotenkin valikoida kumpaa kannattaa tarkentaa, haha! Näissä kuvissa hiukset oli vielä "suht"suorat, mutta auta armias kun pääsin ulos. Do-jong!
"Kauan tää bussimatka kestää?" "Me ollaan junassa".

Nättirebe! <3
Perus turistikuvia Forumin hoodeilla. Multa meinasi puhkea silmät päässä kun käytiin steissin k-kaupan take-awayssä ja Rebe esitteli mulle "Helsingin hienouksia" (eli hyviä patonkeja). Eräs mies jotenkin paikansi sen esittelyn siinä jonossa ja katsoi meitä "Ei nää kyllä mitään hienouksia ole" ja naurahti johon Rebe vastasi; "Mutta maalaisille nämä ovat erikoisuuksia" :-D Totesin vaan tyynesti että ei tämä Lohja nyt NIIN maalla ole ja meinasin ulvahtaa huutonauruun.
Nättirebe! Teiniaikoina Rebe toimi aina mun "mallina" kaikissa photoshooteissa. Voisin tutkia jostain löytyykö mulla vanhaa matskua jostain koneen syövereistä.. tosin en usko että saisin lupaa julkaista niitä...
Toi objektiivi selkeästi leventää.. mua.  Huom! Guessin laukku ei ole minun. Jostain syystä sain vain vähän väliä raahata Reben kasseja joka paikassa.. varsinkin silloin kun muovikassissa oli kaksi jättikokoista cutrinin shamppoota ja muuta roinaa.  No mutta se oli sen arvoista, koska sain Lumenelta(tai siis rebeltä Lumenelta) jotain kivaa <3 Esittelen ne vaikka myöhemmin. :-)
Heitin varmaan jonkun hyvän vitsin..

Turistikuvat jatkuu..
Tässä Rebelle uusi CV-kuva, eiks niin?
 
Ja tässä mun?
Oli kyllä ihan hullun hauskaa puuhastella taas kaikkea kivaa. Harmi vaan että rahatilanne on vielä toistaiseksi heikko (torstaina tulee palkka, jee). Jätin nimittäin kauppaan kaksi ihanaa takkia. Toinen oli "kevyt talvitakki" ja toinen kauan hinkumani musta nahkatakki hupulla... yhyy.. enkä saanut varata niitä torstaille kun joka tapauksessa tulen uudestaan Helsinkiin toiseen asunnonnäyttöön.. noh...olkoot se sitten kohtalo ostaa ne/tai toinen niistä -  jos takit vielä löytyy kaupasta silloinkin.

Mitäs pidätte tämmöisistä vähän erilaisista postauksista? Onko liikaa kuvia? (tai hymiöitä :-D)

10 kommenttia:

Peps kirjoitti...

Hyvä postaus ja aika ilmeikäs nainen oot!

Mä huomasin tos pari viikkoa sitten, että Helsingin Rautatieasemalla (siinä yhes käytävässä sisällä, Poliisiaseman vieressä) on joku uus(?) kahvila, mistä saa tosi halpoja patonkeja ja kolmioleipiä. Niitten täytevaihtoehdot oli kans aika hyvät, esim kasvissyöjille falafel-täyte. En nyt muista niiden tarkkaa hintaa, mut halvempiin en oo vielä Helsingissä törmänny. Oisko joku 3e. Tuli ihan maailmankansalaisen fiilis, koska ulkomaillakin on aina isompien asemien yhteydessä halpoja kioskeja, mistä saa täytettyjä leipiä.

Heatley kirjoitti...

Tää oli just hyvä. :)

Jassu kirjoitti...

Kivoja kuvia! Just täntapasia postauksia toivoin sillon jopskus siinä kyselyssä et mitä vois parantaa :D Sulla on kyllä helvetin nätti/kuvauksellinen kaveri ja imo sä oot taas jotenki hoikistunu näissä kuvissa!

Anonyymi kirjoitti...

Millon olette kihlautuneet? :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Öö, en ole kyllä kihlautunut :D Mistä moinen?

Anonyymi kirjoitti...

Bongasin sormuksen nimettömästä, vai onko nuo kuvat peilikuvia :D Anteeks erehdykseni!

Mirette kirjoitti...

Peps: Joo, mua ahdistaa jos musta otetaan "vakavaa"-kuvaa ja se johtaa ilmeilyyn, valitettavasti :D
Mähän en tunnetusti tunne Helsingin hoodeja, mutta voin yrittää ettiä jostain kyseistä paikkaa ensi kerralla :D hih

Heatley: :-D hih

Jassu: Juu, mulla vaan ei koskaan ole ketään kaveria jonka kanssa peeloilla (toivottavasti siihen tulee muutos). Tai siis kun Lohjalla olen koko ajan yksin niin ei saa aikaiseksi muuta kuin kuvia omasta naamasta tai.. roskiksista. :D Ja en mä kyllä tohon hoikistumiseen usko, mun mielestä mä näytin näissä kuvissa turtsahtaneelta..

Anonyymi: Mä en itse koskaan kiinnitä huomiota kummassa sormessa mun sormus on, joten olen vaan laittanut sen ilman mitään ajatusta että se voitais yhdistää kihlautumiseen :D Eli siis oli se nimettömässä, mutta ei se meinaa silti että olen kihloissa. :) Niin!

Anonyymi kirjoitti...

Ei hemmetti oon kateellinen tolle Reben kropalle, erityisesti toi boooty! :D t. lättäperse

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Voin sanoo kaikella kunniotuksella Rebeä kohtaan, että sekin on ollut joskus lättäperse. :D Nykyään se on vaan laihtunut joku 10kg ja bodannut itsensä hirveään kondikseen - myös perseen itselleen. :D

Mirette kirjoitti...

...Eli kovalla treenillä voit myös saada beban :D