10 syyskuuta 2011

Punahilkka

Eilen oli  Suomen Sydänliiton Pukeudu Punaiseen -päivä, jonka tarkoituksena on kannustaa naisia terveisiin elämäntapoihin ja lisätä tietoutta sydänterveydestä. Itse edustin päivää punaisessa hameessa. Siihen se edustus aika lailla jäikin... Koin pienehkön dilemman koko "iden kanssa" koska söin aamupalaksi porkkanakakkua, kävin työkavereiden kanssa kotipitsassa lounaalla ja sen jälkeen (ja ennen) vedin noin viisi röökiä. "Heh". Mutta ainakin väri oli oikea.. eiks se lasketa?
Vähän synkkiä kuvia kun otettu kuuden aikaan aamulla ennen töiden lähtöä, pahoittelut!
Niin ja sitten vähän taas kosmetiikka-höpötystä. Ostin mun kirppisrahoilla peräti yhden asian itselleni (loput on jotenkin kadonnut ruokaostoksiin ja bussimatkoihin, byhyy) Citymarketista kympillä Maybellinen master precise liquid eyelinerin. Olen tehnyt nyt jo kaksi huti ostosta ennen tätä: Ensimmäinen oli h&m:n musta nestemäinen rajauskynä - aivan liian paksu pää (sama kuin Goshilla) ja toinen oli Maybellinen "geeliväri"(pensseli+purkki), joka oli/on hyvä, mutta liian paksu.. tai siis, en vaan onnistu koskaan tekemään tarpeeksi siistiä jälkeä sillä, joten vika oli enemmänkin käyttäjässä.
Aluksi katsoin että tässäkin pää on selkeästi aivan liian paksu..
Toisin kuitenkin kävi. Testasin tätä käteen ja olin heti myyty. Okei.. noi mun esimerkkiviivat ei ehkä ole skarpeimmat mitä tuolla kynällä pystyy tekemään.. mutta huomaatte kuitenkin varmaan, että sillä saa oikeasti tehtyä todella ohutta, mutta halutessaan myös paksua. Suosittelen!
Googlettelin vähän ja tätä löytyy myös mm. Sokoksen Nettikaupasta hintaan 11,90€ ja niin varmaan ihan kaikista muistakin pisteistä missä nyt Maybellineä myydään.. 

Niin ja pääsyy miksi päätin kirjoittaa tästä lineristä on se, että tänään kassalla joku 60v. mummeli kehui mun rajauksia. :-D Ensin en oikein kuullut että mitä se sanoi, ja luulin aluksi että se tarkoitti rajauksilla mun tiputatuointia.. sitten tajusin kysyä uudelleen, "Niin, että onpa sulla siististi tehty rajaukset". Olin ihan hämmentynyt kunnes tajusin pitää mun mainospuheen "tästä mullistavasta uutuudesta". Ainut fail oli, että kun se kysyi "Saako sitä täältä", minun vastaus: "Öö, emmä tiedä"... En onneksi sanonut "Ostin CITTARISTA". :-D

2 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

Hehe, mahtavaa! :D Laita joskus kuva sun tuolla tehdyistä rajauksista että tiedän minäkin, minkänäköiset rajaukset on mummeleiden mieleen! :D

Mikaela kirjoitti...

Oi, ihana toi punanen hame! :)