02 syyskuuta 2011

Iik aak öök!

Kävin eilen tosiaan hakemassa ne viimeiset kirppistavarat pois myynnistä. Jäin plussalle 238€ (40€/2vk pöytävuokraus), eli ihan onnistunut reissu. Mulla oli myös eilen kassakoulutus... hah, vitsi miten outoa olla oppimassa taas jotain uutta kun niin pitkään on joutunut tekemään samoja hommia.. No enivei, oli se ihan hauskaa, mutta 6h tunnissa ei paljon ehdi oppia ja tänään olisi jo eka oma vuoro pahimpaan ruuhka-aikaan... äääk!
Saatoin myös eilen tehdä pienen kosmetiikkatilauksen elfille. Klikkasin ostoskoriin muutaman ylimääräisen tuotteen vaikka piti hommata vaan ne siveltimet.. mutta aika halvalla pääsee jos nuo tuotteet osottautuu hyviksi. :-)

6 kommenttia:

Joanna kirjoitti...

Missä siis oot nykyään töissä, jos saa kysyä vai onko se salaisuus? :D Vaiko sama lafka mutta eri liike?

Ja ei kyllä oo paha toi noiden siveltimien yksikköhinta ainakaan! Periaatteessa halvimmat sivellinsetithän on tota samaa luokkaa kun tuo kokonaishinta. Ehkä, en tiiä. Postaa noista jos ne on hyviä! Tai huonojakin. Mäkin tarvisin uudet siveltimet. :)

Terveisin 6:51-aamu-Joanna, joka ei vielä osaa muodostaa kokonaisia ajatuksia.

Mirette kirjoitti...

Joanna: Tällä hetkellä olen lopettelemassa tosiaan siellä - missä olen ollut kolme vuotta, eli vika duunipv on 16.9 (sopivasti päivää ennen synttäreitä) Mutta olen tässä välissä nyt vara-avun kautta tekemässä keikkaa ihan ruokakauppoihin, ja olin sitä varten eilen testaamassa kassaa.

Mutta sitten tää ihan virallinen työ jonka sain (virallinen???) niin on nyt sitten täyspäivästä työtä ja alkaa.. no en tiedä, alkaa tossa syyskuun lopussa tai elokuun alussa (maanantaina on sopimuksen kirjoitus) - Ja musta tulee tuotannon assari yhteen Helsingissä toimivaan lehteen - jossa kyllä olen ollut jo vuoden ajan freelancerina... :-D Voinko olla yhtään sen epäselvempi?

Eli periaatteessa toi vara-avun duuni on nyt ihan "vapaaehtoista" mulle, mutta mun mielestä on hyvä käydä se kassakoulutus ja vaikka saankin täysipäiväsen työn nyt todennäköisesti, niin aina voi joskus vaikka viikonloppusin mennä kassalle.. (koska kaupan alan tes on huikee verrattuna mun entisen duunin palkkaa) Keh!

Avautuminen... ja tosiaan, oon noista siveltimistä nyt lukenut hirveästi testailuja ja ne vaikuttaa hyviltä - varmasti paremmilta kuin ne mitä tilasin ebaysta viime vuonna!

Noora kirjoitti...

Tosi hyvät kirppistuotot sait! Ite jäin kahden viikon kirppistelystä just 26 euroo plussalle, jei :D

Anonyymi kirjoitti...

Varastettiinko sulta karismassa paljon tavaraa?

Mirette kirjoitti...

anonyymi: No siis itseasiassa en ole vielä kerenny tsekata noita lappuja läpi mitä sieltä sain, joten en tiedä.. mutta toisaalta en vienyt sinne mitään minkä katoaminen varsinaisesti "harmittaisi". :)

Mirette kirjoitti...

Noora: joo, luin sun blogistas :D miten siinä nii kävi, etkö saanut myytyä vai oliko liian kalliit hinnat.. ? omgs