18 elokuuta 2011

Teippii

Olen nyt pari iltaa hinnoitellut näitä kirppiskamoja ja nyt urakka on vihdoin valmis. Kävin kärräämässä tavarat tosiaan Karisma-kirppikselle heti töiden jälkeen, eli vasta viideltä. Olin tosi yllättynyt miten täynnä kyseinen paikka oli, vaikka kello oli miltein puoli kuusi! No toivottavasti tavarat menee kaupaksi. Pöydän numero on 298. Kaveri sanoi että siellä oli jo aikamoinen kuhina mun lähdön jälkeen, joten toivotaan hyvää. Eniten minä nyt pelkään että ne hintalaput vaan irtoaa.. kun kiinnitin niitä aluksi surkealla teipillä. Niin, miten käy kun kolme akkaa laitetaan Hong Kongiin ostamaan maalarinteippiä? No, saatoin ostaa jotain teippiä mikä näyttää täysin maalarinteipiltä, mutta ei todellakaan ole sitä!
 Tässä oli eka satsi. Vien vielä myöhemmin lisää kunhan pengon ensin kaappejani.
 Prismasta löytyi sitten oikeaa maalarinteippiä. Tämä kuva on oikeasti aika nolo! :--D Ja huomatkaa takki.. luulin että ulkona oli aamulla kylmä joten vaihdoin trenssin takaisin spugetakkiin.. no, aurinko paistaa ja hiki valuu...
ran
Loppuun vielä pieni testaus. Eli LookFantasticilta tuli tämä Lorealin Lash Architect 4D. Minun oli pakko päästä testaamaan tätä heti kun näin Iineksen testikuvat tästä. Valitettavasti omat ripset ei kuitenkaan muuttuneet mitenkään megapitkiksi ja tuuheiksi.. eli hieman petyin :-(
Ja menee kyllä tosi helposti hämyripsiksi jos liikaa lätkii.. alla oleviin kuviin jouduin jo käyttämään ripsiharjaa - mitä normaalisti en käytä ikinä. Mutta ihan ok, ihan ok. Tykkään kyllä silti enemmän siitä Lorealin Volume million lashesista (parempi kuminen harjaosa).
Räps räps.
Mikäs on teidän mielipide? :--)

9 kommenttia:

Tim Kiukas kirjoitti...

Mulla ei ole edes noin paljoo kuteit mitä tos ekas eräs on...

Mirette kirjoitti...

Tim: Näkisitpä mun vaatekaapin. :| Tossa oli siis vaan varastosta kaivetut tavarat.. sitku alan viel tonkii kaappia.. niin. no joo. :|

Kissankulta kirjoitti...

Täällä nuo hintalaput ovat valmiiksi jo tarroja, mutta itse ompelin ne kiinni, kun ei ne pysy :S

Jetta kirjoitti...

No huh huh sä et tarvi enempää ripsivarustusta, voisit lahjottaa noita silmäkarvoja vähä muillekki. :-D Eli aivan ihanat sun ripsesi voi ei.

Mirette kirjoitti...

Kissankulta: No ompelus vasta hirvee homma oiski :( ja ei mulla nyt niin arvokasta ole että en kestäis niiden muuutaman katoamista.. kai.

Jetta: Hehe, kiitoksia :D

NELLI kirjoitti...

mää en niinkö edelleenkään ymmärrä mitä pahaa on hämisripsissä ?! vai oonko ite vaan nolo ja koko maailma nauraa mulle ja mun ripsille ?? :--D apua

Mirette kirjoitti...

NELLI: Itseasias mä hämään vaan osaa mun lukijoita että ne olis muka jotain hirveetä ettei tuu vineystä.. oikeestihan mitä isommat dollysilmät sen paremmat, vaikka ois hämikset :D räps räps

NELLI kirjoitti...

no sitä se minäki :D

RagDoll kirjoitti...

Ää.. Kiitos kun linkkasit tuohon blogiin. Arvaappas kaksi kertaa, että meninkö tonkimaan, että miten ne pitkät räpsyt on saatu ja nyt on tilauksessa pirun kallis puteli ripsienkasvatusseerumia. Mainonnan orja.